Reserveer nu, betaal bij aankomst
PricelineUS$ 103
Agoda.comUS$ 103
getaroom.comUS$ 152
Beoordeeld op 22 september 2019

In dit motel 2 nachten verbleven om Yosemite te bezoeken. De ontvangst bij de receptie was slecht. Wat een onvriendelijke mensen! En niet op 1 moment, elk contactmoment was onder de maat.
Kamer (3pers) was redelijk, maar erg donker en verouderd. WiFi op het gehele complex alleen beschikbaar tegen zeer hoge prijs en daarnaast ronduit slecht. Zwembad was prima.
Restaurant/bar serveert middelmatig eten, ook hier heeft het personeel er duidelijk geen zin in.
Omgeving is schitterend!

Beoordeeld op 12 september 2019

- kamer was netjes, maar oubollig
- het onthaal kan vriendelijker
- geen wifi
- binnen- en buitenzwembad
- aan de overkant lag de Merced rivier. We hadden gelezen dat dat leuk was om te zwemmen, maar daar hebben we voor gepast. Veel te koud water.
- vlakbij de ingang van Yosemite, wat een pluspunt was, vermits het een feestweekend en het dus heel druk in Yosemite Park was. Vermits we 's morgens vroeg konden vertrekken, waren we een enorme file voor.
- als avondeten hebben we noodles in het winkeltje gekocht en op de kamer warm gemaakt en gezellig buiten aan onze kamer opgegeten

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 6 september 2019 via mobiele applicatie

Bij onthaal niet zo heel vriendelijk. 2 nachten daar verbleven. Enkel hoogst nodige. Kamer proper en daar is ook alles mee gezegd. Ontbijt 1ste dag was in buffet vorm en lekker. Ontbijt 2 de dag ook buffet doch beperkt en niet heel lekker. Bediening door meisje die echt niet kon lachen. Terwijl ah eten komen ze van alles wegnemen en zat ze met vuil bestek van andere klant in mijn bord. Geen topper... geen WiFi beschikbaar en problemen met visa kaart lezer .

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 2 september 2019

Dit hotel is wat verouderd, maar is is wel een goede uitvalsbasis om Yosemite te bezoeken. De kamers zijn sober en simpel, maar voor deze prijs hoef je ook niet meer te verwachten. Bedden prima alleen maakt de airco wel wat lawaai. Zwembaden prima om even lekker af te koelen.

Beoordeeld op 17 augustus 2019 via mobiele applicatie

Prima plek! Goeie kamer en in tegenstelling tot eerdere recensies echt goed gegeten. Meer dan prima bediening ook. Wij zeggen....Top! Na een dag hiken is het hier komen echt even heerlijk met een duik in t zwembad.