6 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 226
TravelocityUS$ 226
Destinia.comUS$ 316
Beoordeeld op 12 september 2019

- kamer was netjes, maar oubollig
- het onthaal kan vriendelijker
- geen wifi
- binnen- en buitenzwembad
- aan de overkant lag de Merced rivier. We hadden gelezen dat dat leuk was om te zwemmen, maar daar hebben we voor gepast. Veel te koud water.
- vlakbij de ingang van Yosemite, wat een pluspunt was, vermits het een feestweekend en het dus heel druk in Yosemite Park was. Vermits we 's morgens vroeg konden vertrekken, waren we een enorme file voor.
- als avondeten hebben we noodles in het winkeltje gekocht en op de kamer warm gemaakt en gezellig buiten aan onze kamer opgegeten

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 6 september 2019 via mobiele applicatie

Bij onthaal niet zo heel vriendelijk. 2 nachten daar verbleven. Enkel hoogst nodige. Kamer proper en daar is ook alles mee gezegd. Ontbijt 1ste dag was in buffet vorm en lekker. Ontbijt 2 de dag ook buffet doch beperkt en niet heel lekker. Bediening door meisje die echt niet kon lachen. Terwijl ah eten komen ze van alles wegnemen en zat ze met vuil bestek van andere klant in mijn bord. Geen topper... geen WiFi beschikbaar en problemen met visa kaart lezer .

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 2 september 2019

Dit hotel is wat verouderd, maar is is wel een goede uitvalsbasis om Yosemite te bezoeken. De kamers zijn sober en simpel, maar voor deze prijs hoef je ook niet meer te verwachten. Bedden prima alleen maakt de airco wel wat lawaai. Zwembaden prima om even lekker af te koelen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 17 augustus 2019 via mobiele applicatie

Prima plek! Goeie kamer en in tegenstelling tot eerdere recensies echt goed gegeten. Meer dan prima bediening ook. Wij zeggen....Top! Na een dag hiken is het hier komen echt even heerlijk met een duik in t zwembad.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 31 juli 2019 via mobiele applicatie

Cedar Lodge is een nette accommodatie met restaurant, bar, winkel en zwembad en een leuk klein strandje aan de overkant van de weg bij de rivier. De bar was erg gezellig! De kamers zijn ruim en netjes, alleen de douche is echt niet fijn, als je ‘m op zijn hardst zet komt er nauwelijks water uit. Omdat Cedar Lodge afgelegen ligt is er nauwelijks tot geen verbinding mogelijk met 3G/4G. Wifi is er wel, maar kost $8,99 voor 12 uur en de snelheid daarvan is niet denderend. Het complex is verder leuk aangelegd en de omgeving is prachtig!

Datum van verblijf: juli 2019