4 personen bekijken dit hotel
Traveluro
Destinia.comUS$ 316
getaroom.comUS$ 289
Beoordeeld op 2 september 2019

Dit hotel is wat verouderd, maar is is wel een goede uitvalsbasis om Yosemite te bezoeken. De kamers zijn sober en simpel, maar voor deze prijs hoef je ook niet meer te verwachten. Bedden prima alleen maakt de airco wel wat lawaai. Zwembaden prima om even lekker af te koelen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 17 augustus 2019 via mobiele applicatie

Prima plek! Goeie kamer en in tegenstelling tot eerdere recensies echt goed gegeten. Meer dan prima bediening ook. Wij zeggen....Top! Na een dag hiken is het hier komen echt even heerlijk met een duik in t zwembad.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 31 juli 2019 via mobiele applicatie

Cedar Lodge is een nette accommodatie met restaurant, bar, winkel en zwembad en een leuk klein strandje aan de overkant van de weg bij de rivier. De bar was erg gezellig! De kamers zijn ruim en netjes, alleen de douche is echt niet fijn, als je ‘m op zijn hardst zet komt er nauwelijks water uit. Omdat Cedar Lodge afgelegen ligt is er nauwelijks tot geen verbinding mogelijk met 3G/4G. Wifi is er wel, maar kost $8,99 voor 12 uur en de snelheid daarvan is niet denderend. Het complex is verder leuk aangelegd en de omgeving is prachtig!

Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Hoewel ons verblijf op de kamer wel ok was, viel de omkadering tegen. Eten in het restaurant was absoluut niet lekker (een slaatje met gegrilde groentjes bleek de salad bar - lees sla en paprika - te zijn die in een pan met zoetzure saus gegooid werd) en de Wi-Fi is niet te betalen. Yosemite ligt op een halfuur rijden, eet daar iets. Zwembad maakt na een warme dag wel wat goed.

Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

Prima ruime kamers, fijne grote koelkast (tip: sla voordat je naar Yosemite rijdt boodschappen in en ontbijt lekker aan een van de zitjes rond het hotel). Heerlijk binnen- en buitenzwembad. Eenvoudig restaurant (fastfood) voor redelijke prijzen. Wifi onbetaalbaar, maar een paar dagen offline beviel ons eigenlijk wel. Prima uitvalsbasis voor Yosemite!