travelup.com
ZenHotels.comUS$ 313
Destinia.comUS$ 316
FindHotelUS$ 275
Beoordeeld op 31 juli 2019 via mobiele applicatie

Cedar Lodge is een nette accommodatie met restaurant, bar, winkel en zwembad en een leuk klein strandje aan de overkant van de weg bij de rivier. De bar was erg gezellig! De kamers zijn ruim en netjes, alleen de douche is echt niet fijn, als je ‘m op zijn hardst zet komt er nauwelijks water uit. Omdat Cedar Lodge afgelegen ligt is er nauwelijks tot geen verbinding mogelijk met 3G/4G. Wifi is er wel, maar kost $8,99 voor 12 uur en de snelheid daarvan is niet denderend. Het complex is verder leuk aangelegd en de omgeving is prachtig!

Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Hoewel ons verblijf op de kamer wel ok was, viel de omkadering tegen. Eten in het restaurant was absoluut niet lekker (een slaatje met gegrilde groentjes bleek de salad bar - lees sla en paprika - te zijn die in een pan met zoetzure saus gegooid werd) en de Wi-Fi is niet te betalen. Yosemite ligt op een halfuur rijden, eet daar iets. Zwembad maakt na een warme dag wel wat goed.

Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

Prima ruime kamers, fijne grote koelkast (tip: sla voordat je naar Yosemite rijdt boodschappen in en ontbijt lekker aan een van de zitjes rond het hotel). Heerlijk binnen- en buitenzwembad. Eenvoudig restaurant (fastfood) voor redelijke prijzen. Wifi onbetaalbaar, maar een paar dagen offline beviel ons eigenlijk wel. Prima uitvalsbasis voor Yosemite!

Beoordeeld op 26 juli 2019 via mobiele applicatie

Weinig voor veel!! Ruim 210 dollar per nacht betaald (eind juli 2019). Kamer is standaard, wel schoon. Medewerkers van receptie ongenaakbaar en arrogant. Erg veel geld voor wat je krijgt. WiFi op betaling. Ontbijt duur, niet genomen. Diner vet en makkelijk afgemaakt. Duidelijk een monopoliepositie net buiten het prachtige Yosemite park.
Voor hetzelfde geld is men vriendelijk en beleefd, kost geen extra energie en gasten zullen zich welkom voelen. Bij ons blijft een gevoel achter dat we opgelicht zijn. Jammer en een gemiste kans!

Beoordeeld op 26 juli 2019 via mobiele applicatie

Voor amerikaanse begrippen is dit motel gezellig te noemen. Er is geen gratis wifi, maar daardoor zoekt iedereen elkaar op aan de bar en in t zwembad aan het einde van de dag. De kamers zijn prima, niks bijzonders en gewoon schoon. wat ik erg positief vond was het feit dat ondanks de afgelegen locatie het motel geen bizarre prijzen vraagt voor drinken en eten (wij hebben een goede hamburger gegeten in de bar & grill van het motel). zeker een aanrader als je dit hotel voor 1 of 2 nachten wilt boeken voor je bezoek aan yosemite.