4 personen bekijken dit hotel
Trip.comUS$ 239
Destinia.comUS$ 315
getaroom.comUS$ 289
Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Hoewel ons verblijf op de kamer wel ok was, viel de omkadering tegen. Eten in het restaurant was absoluut niet lekker (een slaatje met gegrilde groentjes bleek de salad bar - lees sla en paprika - te zijn die in een pan met zoetzure saus gegooid werd) en de Wi-Fi is niet te betalen. Yosemite ligt op een halfuur rijden, eet daar iets. Zwembad maakt na een warme dag wel wat goed.

Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

Prima ruime kamers, fijne grote koelkast (tip: sla voordat je naar Yosemite rijdt boodschappen in en ontbijt lekker aan een van de zitjes rond het hotel). Heerlijk binnen- en buitenzwembad. Eenvoudig restaurant (fastfood) voor redelijke prijzen. Wifi onbetaalbaar, maar een paar dagen offline beviel ons eigenlijk wel. Prima uitvalsbasis voor Yosemite!

Beoordeeld op 26 juli 2019 via mobiele applicatie

Weinig voor veel!! Ruim 210 dollar per nacht betaald (eind juli 2019). Kamer is standaard, wel schoon. Medewerkers van receptie ongenaakbaar en arrogant. Erg veel geld voor wat je krijgt. WiFi op betaling. Ontbijt duur, niet genomen. Diner vet en makkelijk afgemaakt. Duidelijk een monopoliepositie net buiten het prachtige Yosemite park.
Voor hetzelfde geld is men vriendelijk en beleefd, kost geen extra energie en gasten zullen zich welkom voelen. Bij ons blijft een gevoel achter dat we opgelicht zijn. Jammer en een gemiste kans!

Beoordeeld op 26 juli 2019 via mobiele applicatie

Voor amerikaanse begrippen is dit motel gezellig te noemen. Er is geen gratis wifi, maar daardoor zoekt iedereen elkaar op aan de bar en in t zwembad aan het einde van de dag. De kamers zijn prima, niks bijzonders en gewoon schoon. wat ik erg positief vond was het feit dat ondanks de afgelegen locatie het motel geen bizarre prijzen vraagt voor drinken en eten (wij hebben een goede hamburger gegeten in de bar & grill van het motel). zeker een aanrader als je dit hotel voor 1 of 2 nachten wilt boeken voor je bezoek aan yosemite.

Beoordeeld op 22 juli 2019 via mobiele applicatie

We boekten deze omdat er nog weinig betaalbaars te vinden was in Yosemite. Van onze hele roadtrip was dit het duurste verblijf maar lang niet het beste. Let op, het is goed maar niet top voor wat je betaalt. Er is bijv. geen wifi en de airco maakt erg veel lawaai. Het restaurant aan de lodge was wel goed + vriendelijk personeel.