3 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
PricelineUS$ 260
TravelocityUS$ 223
getaroom.comUS$ 289
Beoordeeld op 22 juli 2019 via mobiele applicatie

We boekten deze omdat er nog weinig betaalbaars te vinden was in Yosemite. Van onze hele roadtrip was dit het duurste verblijf maar lang niet het beste. Let op, het is goed maar niet top voor wat je betaalt. Er is bijv. geen wifi en de airco maakt erg veel lawaai. Het restaurant aan de lodge was wel goed + vriendelijk personeel.

Beoordeeld op 22 juli 2019

Badkamer was niet gekuisd toen we toekwamen. Ook is het restaurant daar niet proper! Je hebt zeer weinig keuze dus je bent bijna verplicht om daar te gaan. Voor de WiFi moet je ook betalen. Het hotel is goed qua locatie maar voor de rest niet.

Beoordeeld op 12 juli 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven twee nachten in de Yosemite Cedar Lodge als onderdeel van een rondreis. De Lodge zelf is prima. Voor de liefhebbers zowel een binnen- als buitenzwembad en er zijn leuke zitjes rondom de Lodge gerealiseerd waar je fijn kunt zitten en evt. BBQ-en.

Er is geen free WiFi, maar voor rond de €7.- kun je voor de basics een pas kopen die vanaf aankoop 12 uur geldig is. Het is op basis van een satellietverbinding, dus verwacht geen supersnelheden.

Waar je je even doorheen moet bijten is de ontvangst. Gedurende onze reis zijn we nergens zo vlak, emotieloos en bot ontvangen. Het lijkt echt alsof het personeel er geen zin in heeft.
Maar als je je daar overheen kunt zetten, is het een prima plek.

Beoordeeld op 11 juli 2019

1 nacht verbleven in Yosemite Cedar Lodge in verband met ons bezoek van Yosemite National Park.

Helaas zijn er rondon Yosemite National Park weinig verblijven of zijn heel duur.
Yosemite Cedar Lodge is er 1 van. De prijs is behoorlijk maar wel gunstig gelegen ten opzichte van het park (+/- 20 minuten rijden)
Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen. De kamer zag er netjes uit, Ons viel het mee ten opzichte van de foto's die we eerder gezien hadden. Een ruime kamer en met 2 goede bedden, Wij hadden mooi uitzicht op de bergen.
De badkamer was ruim en netjes. Door de donkere meubels en bekleding zag het er wel wat somber uit.
Ook zijn er 2 zwembaden waarvan 1 binnenzwembad. Door het mooie weer hebben wij in de avond nog even een duik genomen van het buitenzwembad.

In de omgeving is niets dus zul je hier ook wat moeten eten, De prijzen vielen ons nog wel mee (in de snackbar) en ze leveren goede kwaliteit voedsel.

Let wel op.. Want WiFi is niet gratis en enorm duur; Je betaald 9 Dollar voor 12 uur wifi en dat is nog wel via satelliet. Ook met je telefoon heb je hier geen bereik. Wij hebben hier geen gebruik van gemaakt want we vonden het bedrag veel te hoog en tevens wel is goed om eens even helemaal niets te hebben.
Tevens vonden we het gek dat we Yosemite View Lodge wat volgens mij dezelfde eigenaar heeft de wifi een stuk goedkoper is en ook voor 24 uur gebruik is.

Conclusie:
Wij hebben een goed verblijf gehad, De kamers waren netjes. Ligging is niets op aan te merken zeer gunstig gelegen ten opzichte van Yosemite National Park. Een overnachting is vrij duur naar hetgeen wat je krijgt maar daar is deze Lodge geen uitzondering op.
Zeker aan te raden!

Kamertip: Vraag een kamer met mooi uitzicht, Sommige kamers zijn wat minder gunstig gelegen
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 19 juni 2019

Locaties dichtbij Yosemite zijn schaars en Cedar Lodge is er zo eentje. Het is een prima hotel en het restaurant weet goed eten op tafel te brengen, maar ja je weet dat de eigenaar in een monopolistische situatie zit en daar toch wel enigszins gebruik van maakt.
Omdat dit hotel ergens "in the middle of nowhere" op een berg staat heb je zwz geen telefoon of 3/4G verbinding, wil je "online' zijn dan is de enige optie een WiFi abonnement te nemen - de prijs staat natuurlijk niet in verhouding en aangezien deze WiFi gebruikt maakt van een satelliet verbinding moet je ook niet teveel verwachten.
Verder moet ik eerlijk zijn dat de kamers erg ruim zijn en goed zijn voorzien van alle gemakken; grote ijskast, apart slaapgedeelte met 2 ruime bedden, kitchenette en zitgedeelte.
Ook is de kamer voorzien van 2 luxe TV's maar ja hun satelliet package ondersteunt geen HD dus het beeld is alsof je door een vieze bril kijkt.
Verder is het hotel voorzien van een uitgebreide winkel, inwendig en buiten zwembad en 2 restaurants - een bar/ bistro en een restaurant - neem deze die heeft ook wat gezondere gerechten op de kaart staan zoals salades.
Maar ik mag niet teveel klagen, voor mensen die op korte afstand van Yosemite willen zitten en niet de hele berg op en af willen is dit een prima plek.
Tja voor bepaalde zaken moet je wat toegeven maar dat is niet onoverkomelijk, je bent uiteindelijk in de natuur voor je rust.

Datum van verblijf: juni 2019