9 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 29/05/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
PricelineUS$ 350
Hotels.comUS$ 346
HurbUS$ 638
Beoordeeld op 25 september 2019 via mobiele applicatie

In eerste instantie kamer met rivier zicht gekregen. Kamer erg vies. Gelijk een schimmel lucht die op je longen slaat. Veel kleine beestjes in kamer en de rolgordijnen sloten niet. Besloten uiteindelijk toch naar de receptie te gaan en toen kregen wij gratis een kamer upgrade, echter zonder rivierzicht wat voor ons niet erg was. Deze kamer was wel top schoon en gerenoveerd en werden netjes behandeld bij receptie. Let hier dus op..

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 10 september 2019 via mobiele applicatie

Vies tapijt, witte sokken waren zwart na een afstand van bed tot badkamer. Personeel was niet vriendelijk en ongeïnteresseerd. Insecten (iets keverachtig) die ‘s nachts over je heen liepen. Kamer was wel ruim. Dat en de locatie zijn de enige positieve punten. Ontbijt was veel te duur en voor wifi betaal je 10 dollar voor 2 toestellen. Per nacht. Schandalig. Er is geen bereik (3g en 4g) dus je bent bijna verplicht de wifi aan te kopen. Hier maken ze misbruik van.
Daarnaast zijn de muren zo dun, dat je de gesprekken van de buren kunt volgen.

Ik plaats nooit recensies, maar voor dit maak ik een uitzondering. Een gewaarschuwd man is er twee waard.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 13 juni 2019 via mobiele applicatie

Ja, accommodatie is duur voor wat je krijgt, maar dat zal vooral door de ligging komen, en oude meubels. Alles goed onderhouden, schoon, ruime kamer, complete kitchenette en een ruim balkon. Ontvangst was ook vriendelijk. Wij hadden gekozen voor de kamer met uitzicht op de rivier, maar hadden de herrie van het woeste water onderschat. Buiten op het balkon kon je elkaar echt niet verstaan. We hadden ook 2 nachten geboekt, wat wij achteraf teveel vonden. Wij hadden namelijk een hotel geboekt niet ver van Mariposa Grove, wat wij als eerste hadden gezien en reden daarna door het hele park, via de valley, door naar het hotel. We hadden dus eigenlijk alles al gezien en voor mij had 1 nacht echt meer dan genoeg geweest, mede door de belachelijk hoge prijs.
Wat nog een punt van aandacht is: de te betalen WiFi: USD 10 voor 1 dag en 2 apparaten. Mijn man had op zijn laptop geactiveerd, uitgelogd daarna ingelogd op telefoon. Toen ik de WiFi op mijn eigen telefoon wilde activeren, kregen we de melding dat het maximum van apparaten al was bereikt. Dat was erg irritant.

We hadden eerste avond pizza in het restaurant gegeten en die was ronduit smerig. Heel veel gesmolten kaas en groente en vlees moest je zoeken. Mocht je je er toch aan wagen: de kleinste maat (4 stukken) is echt groot genoeg voor 1 persoon, al lijkt dit van niet.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 12 juni 2019

Ruime kamer met alle comfort, dicht bij de rivier (geeft wel constant lawaai als je een kamer hebt net ernaast). Binnen- en buitenzwembad. Ontbijt niet inbegrepen. Zeer lekker gegeten in het restaurant van het hotel.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 29 mei 2019 via mobiele applicatie

Perfecte ligging op 20 minuten rijden van de ingang van Yosemity. Mooie ligging direct aan Merced river met kamers er aan of niet. Wij hadden mountainview. Prima, ligt een rij er achter met voor en achter parkeergelegenheid, maar is netjes aangelegen en inderdaad tussen de bergen. Ruime kamer, schoon, lekkere bedden, servies, broodrooster, koffieapparaat. Ruime badkamer met bad, dikke handdoeken. Slechte/nauwelijks bereikbaar van eigen provider dus in hotel te koop: 10 dollar/24 uur wifi.

Datum van verblijf: mei 2019