13 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Agoda.com
Trip.comUS$ 632
Traveluro
Travelocity
Beoordeeld op 13 juni 2019 via mobiele applicatie

Ja, accommodatie is duur voor wat je krijgt, maar dat zal vooral door de ligging komen, en oude meubels. Alles goed onderhouden, schoon, ruime kamer, complete kitchenette en een ruim balkon. Ontvangst was ook vriendelijk. Wij hadden gekozen voor de kamer met uitzicht op de rivier, maar hadden de herrie van het woeste water onderschat. Buiten op het balkon kon je elkaar echt niet verstaan. We hadden ook 2 nachten geboekt, wat wij achteraf teveel vonden. Wij hadden namelijk een hotel geboekt niet ver van Mariposa Grove, wat wij als eerste hadden gezien en reden daarna door het hele park, via de valley, door naar het hotel. We hadden dus eigenlijk alles al gezien en voor mij had 1 nacht echt meer dan genoeg geweest, mede door de belachelijk hoge prijs.
Wat nog een punt van aandacht is: de te betalen WiFi: USD 10 voor 1 dag en 2 apparaten. Mijn man had op zijn laptop geactiveerd, uitgelogd daarna ingelogd op telefoon. Toen ik de WiFi op mijn eigen telefoon wilde activeren, kregen we de melding dat het maximum van apparaten al was bereikt. Dat was erg irritant.

We hadden eerste avond pizza in het restaurant gegeten en die was ronduit smerig. Heel veel gesmolten kaas en groente en vlees moest je zoeken. Mocht je je er toch aan wagen: de kleinste maat (4 stukken) is echt groot genoeg voor 1 persoon, al lijkt dit van niet.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 12 juni 2019

Ruime kamer met alle comfort, dicht bij de rivier (geeft wel constant lawaai als je een kamer hebt net ernaast). Binnen- en buitenzwembad. Ontbijt niet inbegrepen. Zeer lekker gegeten in het restaurant van het hotel.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 29 mei 2019 via mobiele applicatie

Perfecte ligging op 20 minuten rijden van de ingang van Yosemity. Mooie ligging direct aan Merced river met kamers er aan of niet. Wij hadden mountainview. Prima, ligt een rij er achter met voor en achter parkeergelegenheid, maar is netjes aangelegen en inderdaad tussen de bergen. Ruime kamer, schoon, lekkere bedden, servies, broodrooster, koffieapparaat. Ruime badkamer met bad, dikke handdoeken. Slechte/nauwelijks bereikbaar van eigen provider dus in hotel te koop: 10 dollar/24 uur wifi.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 3 november 2018 via mobiele applicatie

De Yosemite View logde is centraal gelegen ten opzichte van het park.
Het is een grote eenvoudige overnachtingsplaats waar alles aanwezig is.
Veel parkeergelegenheid en twee restaurants en een winkel.
Het is allemaal enigszins gedateerd maar toch een prima logde!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 6 oktober 2018

Dit was een meevaller, ondanks de wat hogere prijs. We hadden een ruime wat sombere kamer, met een groot bubbelbad in de kamer en een inloopdouche in de grote badkamer. De kamer was voorzien van een keukentje met potten en pannen, ruim balkon met 2 zetels en tafeltje, met een fantastisch uitzicht op de rivier.
De buitenzijde van het hotel was maar niets, maar kamer meer dan ok.
Wij bestelden lekkere afhaalpizza in de pizzeria van het hotel.
Er was ook een winkeltje bij de receptie, die spijtig genoeg alles verkocht behalve wat je nodig hebt. Heb je kamer met keukentje en wil je iets klaarmaken, breng dan best je proviand zelf mee. Hier zou ik zeker terugkomen

Datum van verblijf: september 2018