6 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 316
Hotels.comUS$ 312
PricelineUS$ 316
TravelocityUS$ 312
TraveluroUS$ 346
HurbUS$ 638
Beoordeeld op 12 juni 2019

Ruime kamer met alle comfort, dicht bij de rivier (geeft wel constant lawaai als je een kamer hebt net ernaast). Binnen- en buitenzwembad. Ontbijt niet inbegrepen. Zeer lekker gegeten in het restaurant van het hotel.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 29 mei 2019 via mobiele applicatie

Perfecte ligging op 20 minuten rijden van de ingang van Yosemity. Mooie ligging direct aan Merced river met kamers er aan of niet. Wij hadden mountainview. Prima, ligt een rij er achter met voor en achter parkeergelegenheid, maar is netjes aangelegen en inderdaad tussen de bergen. Ruime kamer, schoon, lekkere bedden, servies, broodrooster, koffieapparaat. Ruime badkamer met bad, dikke handdoeken. Slechte/nauwelijks bereikbaar van eigen provider dus in hotel te koop: 10 dollar/24 uur wifi.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 3 november 2018 via mobiele applicatie

De Yosemite View logde is centraal gelegen ten opzichte van het park.
Het is een grote eenvoudige overnachtingsplaats waar alles aanwezig is.
Veel parkeergelegenheid en twee restaurants en een winkel.
Het is allemaal enigszins gedateerd maar toch een prima logde!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 6 oktober 2018

Dit was een meevaller, ondanks de wat hogere prijs. We hadden een ruime wat sombere kamer, met een groot bubbelbad in de kamer en een inloopdouche in de grote badkamer. De kamer was voorzien van een keukentje met potten en pannen, ruim balkon met 2 zetels en tafeltje, met een fantastisch uitzicht op de rivier.
De buitenzijde van het hotel was maar niets, maar kamer meer dan ok.
Wij bestelden lekkere afhaalpizza in de pizzeria van het hotel.
Er was ook een winkeltje bij de receptie, die spijtig genoeg alles verkocht behalve wat je nodig hebt. Heb je kamer met keukentje en wil je iets klaarmaken, breng dan best je proviand zelf mee. Hier zou ik zeker terugkomen

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 15 september 2018 via mobiele applicatie

Voor vijf personen was de kamer eigenlijk aan de kleine kant, de accommodatie was verouderd, wel was de badkamer vernieuwt en zag er goed uit. Internet was prijzig ($ 10 voor 2 apparaten is onhandig voor vijf personen). Ligging is prima, uitzicht is goed, maar minder spannend dan de naam doet vermoeden.

Datum van verblijf: september 2018