10 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 350
Hotels.comUS$ 346
TravelocityUS$ 346
PricelineUS$ 350
TraveluroUS$ 379
Destinia.comUS$ 1.018
Beoordeeld op 3 november 2018 via mobiele applicatie

De Yosemite View logde is centraal gelegen ten opzichte van het park.
Het is een grote eenvoudige overnachtingsplaats waar alles aanwezig is.
Veel parkeergelegenheid en twee restaurants en een winkel.
Het is allemaal enigszins gedateerd maar toch een prima logde!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 6 oktober 2018

Dit was een meevaller, ondanks de wat hogere prijs. We hadden een ruime wat sombere kamer, met een groot bubbelbad in de kamer en een inloopdouche in de grote badkamer. De kamer was voorzien van een keukentje met potten en pannen, ruim balkon met 2 zetels en tafeltje, met een fantastisch uitzicht op de rivier.
De buitenzijde van het hotel was maar niets, maar kamer meer dan ok.
Wij bestelden lekkere afhaalpizza in de pizzeria van het hotel.
Er was ook een winkeltje bij de receptie, die spijtig genoeg alles verkocht behalve wat je nodig hebt. Heb je kamer met keukentje en wil je iets klaarmaken, breng dan best je proviand zelf mee. Hier zou ik zeker terugkomen

Beoordeeld op 15 september 2018 via mobiele applicatie

Voor vijf personen was de kamer eigenlijk aan de kleine kant, de accommodatie was verouderd, wel was de badkamer vernieuwt en zag er goed uit. Internet was prijzig ($ 10 voor 2 apparaten is onhandig voor vijf personen). Ligging is prima, uitzicht is goed, maar minder spannend dan de naam doet vermoeden.

Beoordeeld op 13 september 2018 via mobiele applicatie

Als je aankomt rijden, dan verbazen we ons over de grote, zoveel gebouwen. Vlot en keurig geholpen bij het inchecken. Prima grote kamer op de 1e verdieping van één van de gebouwen met jacuzzi en nep open haard. Prima badkamer en douche, bed was ook uitstekend. Te weinig buitenlicht door kleine ramen.

Beoordeeld op 5 september 2018 via mobiele applicatie

Goed onthaal, goeie bediening. Goede uitvalsbasis om het park te bezoeken. De kamer was voorzien van airco. Daar stopte het zo een beetje qua positiviteit. De kamer was aftands en doodop versleten. Er mogen hoogdringend eens wat opknapwerken worden uitgevoerd in dit hotel... Het behang komt los en is gescheurd op verschillende plaatsen in onze kamer, vochtplekken met bijhorende geur, versleten kitchennette, beestjes (waarschuwingsbriefje in de kitchennette, wij hebben er geen gezien) In de kamer, het gaat maar door. Alles kan vergeven worden als het maar voor 1 nacht is. Meerdere nachten zou ik niet aanraden. Oja niet te vergeten, betalende Wi-Fi in 2018.. need i say more... zeker voor wat wij voor ons verblijf hebben moeten betalen mocht het toch inclusief geweest zijn...