Gratis annuleren tot 03/07/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Hotels.comUS$ 346
TravelocityUS$ 346
Destinia.comUS$ 1.017
Beoordeeld op 13 september 2018 via mobiele applicatie

Als je aankomt rijden, dan verbazen we ons over de grote, zoveel gebouwen. Vlot en keurig geholpen bij het inchecken. Prima grote kamer op de 1e verdieping van één van de gebouwen met jacuzzi en nep open haard. Prima badkamer en douche, bed was ook uitstekend. Te weinig buitenlicht door kleine ramen.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 5 september 2018 via mobiele applicatie

Goed onthaal, goeie bediening. Goede uitvalsbasis om het park te bezoeken. De kamer was voorzien van airco. Daar stopte het zo een beetje qua positiviteit. De kamer was aftands en doodop versleten. Er mogen hoogdringend eens wat opknapwerken worden uitgevoerd in dit hotel... Het behang komt los en is gescheurd op verschillende plaatsen in onze kamer, vochtplekken met bijhorende geur, versleten kitchennette, beestjes (waarschuwingsbriefje in de kitchennette, wij hebben er geen gezien) In de kamer, het gaat maar door. Alles kan vergeven worden als het maar voor 1 nacht is. Meerdere nachten zou ik niet aanraden. Oja niet te vergeten, betalende Wi-Fi in 2018.. need i say more... zeker voor wat wij voor ons verblijf hebben moeten betalen mocht het toch inclusief geweest zijn...

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2018

wat waren we blij met onze zeer nette, ruime kamer met een geweldig uitzicht en mooie zwembaden. Helaas door de extreme bosbranden (geen elektriciteit en warm water) en de brand die steeds dichterbij kwam besloten ons verblijf met twee nachten in te korten. Tot onze verbazing kregen wij meteen volledig begrip van de manager ( hij zou meteen de kosten terugboeken) Ulises Sales. Hij heeft daarnaast ondanks alle ellende die hij al had door deze bosbranden geduldig 3 uur aan de telefoon gezeten om alles voor ons om te zetten zodat wij onze reis konden gevolgen naar andere hotels. Het enige wat hij zei was " ik vind het zo naar voor jullie dat dit zo veel tijd voor jullie kost op jullie vakantie" Kortom alle lof naar Ulises en nogmaals bedankt voor al jouw geduld en klantvriendelijkheid!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 7 augustus 2018

Het is een leuk, redelijk motel. Wat uit verschillende gebouwen bestaat. Het ligt ideaal om Yosemite te bezoeken, namelijk nog in het park. Wij hadden alleen de pech dat we vanwege de bosbranden moesten evacueren. Voor de gemiste nacht krijgen we ons geld terug. De service was wat dit betreft uitstekend.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 26 juni 2018 via mobiele applicatie

Leuk hotel schitterende kamers schoon en fris. Restaurant op locatie goed te doen pizza etc voor redelijke prijs. Ligging top net voor ingang park mooi zwembad kortom top locatie. Ook de omgeving van het hotel is erg schoon. Een fijne plek om na bv de mist trail lekker uit te rusten in het zwembad met uitzicht op de bergen.

Datum van verblijf: juni 2018