5 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 311
TravelocityUS$ 308
PricelineUS$ 327
Beoordeeld op 7 augustus 2018

Het is een leuk, redelijk motel. Wat uit verschillende gebouwen bestaat. Het ligt ideaal om Yosemite te bezoeken, namelijk nog in het park. Wij hadden alleen de pech dat we vanwege de bosbranden moesten evacueren. Voor de gemiste nacht krijgen we ons geld terug. De service was wat dit betreft uitstekend.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 26 juni 2018 via mobiele applicatie

Leuk hotel schitterende kamers schoon en fris. Restaurant op locatie goed te doen pizza etc voor redelijke prijs. Ligging top net voor ingang park mooi zwembad kortom top locatie. Ook de omgeving van het hotel is erg schoon. Een fijne plek om na bv de mist trail lekker uit te rusten in het zwembad met uitzicht op de bergen.

Beoordeeld op 19 juni 2018 via mobiele applicatie

Kamer 1051. Ruime kamer met 2 bedden en kitchenette. Geen bovenburen en lekker rustig. Kamer heeft eerder lekkage gehad. Vlekken in tapijt. Plafond in douche heeft wat schimmel. Verder heeft het hotel meerdere zwembaden en hot tubes. Dichterbij het park kun je niet zitten.

Beoordeeld op 18 juni 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel behoorde tot het upgrade pakket bij onze reis. Wij hebben de upgrade niet kunnen vinden. Standaard , zeer gedateerde kamer. Sfeerloos terrein , gericht op de massa. Geen gratis wifi ( te verkrijgen voor 10 dollar per 24 uur) Boodschappen zijn verkrijgbaar maar onwerkelijk duur. Als je wat wilt eten ben je aangewezen op een restaurant of pizzeria. We kozen voor de laatste en hadden al na 5 minuten spijt.
Heel erg slechte kwaliteit , wat de naam voedsel eigenlijk niet mag hebben. De prijzen zijn belachelijk.
Monopolie qua ligging vlak bij het park en wetende dat je gasten waarschijnlijk hier maar een keer zijn , maakt het beleid van dit hotel management. Schaamteloos geld binnen harken, maar ja USA. Ik had het kunnen weten.

Beoordeeld op 23 april 2018

We logeerden in het Maplegebouw. De kamers zijn echt heel ruim. Er is ook een keuken in. Je hoort het water van de rivier en ‘s morgens hoor je in de verte de eerste beozkers van het park voorbij rijden. De ingang naar het park is vlakbij op enkele km. In het hotel is een binnenzwembad, een pizzeria en een kleine winkel (souvenirs, etenswaren, ...).

Datum van verblijf: april 2018