6 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 311
TraveluroUS$ 291
PricelineUS$ 327
Beoordeeld op 18 juni 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel behoorde tot het upgrade pakket bij onze reis. Wij hebben de upgrade niet kunnen vinden. Standaard , zeer gedateerde kamer. Sfeerloos terrein , gericht op de massa. Geen gratis wifi ( te verkrijgen voor 10 dollar per 24 uur) Boodschappen zijn verkrijgbaar maar onwerkelijk duur. Als je wat wilt eten ben je aangewezen op een restaurant of pizzeria. We kozen voor de laatste en hadden al na 5 minuten spijt.
Heel erg slechte kwaliteit , wat de naam voedsel eigenlijk niet mag hebben. De prijzen zijn belachelijk.
Monopolie qua ligging vlak bij het park en wetende dat je gasten waarschijnlijk hier maar een keer zijn , maakt het beleid van dit hotel management. Schaamteloos geld binnen harken, maar ja USA. Ik had het kunnen weten.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 23 april 2018

We logeerden in het Maplegebouw. De kamers zijn echt heel ruim. Er is ook een keuken in. Je hoort het water van de rivier en ‘s morgens hoor je in de verte de eerste beozkers van het park voorbij rijden. De ingang naar het park is vlakbij op enkele km. In het hotel is een binnenzwembad, een pizzeria en een kleine winkel (souvenirs, etenswaren, ...).

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 2 november 2017 via mobiele applicatie

De kamer zelf was goed. De badkamer daarentegen slecht. Er kwam bijna geen water uit de douche en de kraan lekte aan alle kanten. De bar was gezellig alleen moet de (bedrijfsleidster ??) wegblijven. Ze kletst overal ongevraagd tussendoor.
Het ontbijt van 17,96 was ronduit slecht.
Het personeel kan wel een lesje klantvriendelijkheid gebruiken en vertellen dat wij als klanten hun salaris betalen.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 1 oktober 2017

Het baliepersoneel was op het moment van onze aankomst eerder onvriendelijk en totaal niet geïnteresseerd.
Het geheel is wel wat verouderd. De kamer aan de rivier vonden wij wel fijn omdat het een balkon had waarop wij 's morgens ons ontbijt konden nemen.
(het assortiment producten in de winkel was beschamend beperkt en redelijk duur)
De ober van het restaurant was een zeer vriendelijke man.

Kamertip: toch maar een kamer aan de rivier vragen, weg van de straat. Hoewel de rivier zeer goed hoorbaar is, maar een natuurgeluid.
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 25 september 2017 via mobiele applicatie

Groot hotel met meerdere gebouwen, wij hadden geen rivierzicht maar hebben dat ook niet echt gemist, te veel om te zien daar, er is een restaurant en een pizzeria daar hebben we het verder maar niet over bbbrrrr, het ontbijt kost 18€ wij hebben zelf ontbijt gemaakt. De WiFi kost 10 €voor 2 toestellen 24 uur nouja hop. Geen echte hoogvlieger dit hotel het grote voordeel is dat je binnen 5 minuten in yosemite bent

Datum van verblijf: september 2017