“Diner ”
Beoordeling van De Heeren van Wolfersveen

De Heeren van Wolfersveen
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Zelhem
1 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op uitnodiging door vrienden aangeschoven in dit sfeervolle restaurant.
Het was gezellig vol maar voldoende ruimte tussen de tafels.
Na een vriendelijke uitleg door de gastheer gekozen voor 4 gangen.
De gerechten waaren zonder uitzondering heerlijk op smaak, ondersteund door een voortreffelijke wijn.
Tot slot een kaasplankje met een fantastische tongstrelende oude rode port.
Het was een avond met een hoog culinair gehalte.
Voor herhaling vatbaar, wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: september 2020
108michielb, Marketing van De Heeren van Wolfersveen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2020

Beste,

Hartelijk dank voor deze recensie. Het doet ons deugd te horen dat u het naar uw zin heeft gehad.

Tot ziens,
De Heeren van Wolfersveen

21 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het heeft lang geduurd voor we dit restaurant uitprobeerden. Maar positieve verhalen van vrienden hebben gemaakt dat we onze feestelijke aanleidingen hier samen vierden. En we waren blij verrast. Restaurant straalt rust uit, ligt mooi en heeft een prima kaart. We hadden praktisch allemaal iets anders gekozen en proeven altijd bij elkaar. Het was heerlijk.
Lekker gegeten in een prima ambiance. We komen zeker terug!

6 september 2020 beoordeeld

De kwartel en de herten biefstuk waren weer top evenals de nagerechten, wentelteefjes en chouchou.
Bediening is attent zonder opdringerig te zijn. Ambiance stijlvol en relaxed.

6 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is zeer aangenaam ingericht. De ontvangst en de bediening zijn goed en efficient.
Het eten bestaande uit doperwtensoep, bisque, scholfilet en kalfsentrecote was zeer smakelijk bereid. De desserts waren heel goed. De prijs/kwaliteitsverhouding was goed. Aanrader.

1 september 2020 beoordeeld

Erg mooi gelegen met een mooi terras. Helaas regende het toen wij er waren dus kozen we voor binnen. Stijlvol ingericht maar wel wat degelijk en daardoor saai. Pluspunt is wel dat tussen de tafels meer dan voldoende ruimte was. De eigenaar/gastheer deed zijn best maar mist wat de joie de vivre die hoort bij een restaurant met deze ambities. Is ook soms lang onzichtbaar. Klassieke kaart. Het voorgerecht miste de smaaksensatie en was daardoor wat aan de flauwe kant. Het hoofdgericht (schol in paella) was daarentegen prima. We dronken een heerlijke Spätburgunder.
Samenvattend: de hoge ambities worden nog niet helemaal waargemaakt. Het eten mag wat meer spannend en het gastheerschap mag letterlijk en figuurlijk meer ingevuld worden.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die De Heeren van Wolfersveen bekeken, bekeken ook

In De Heeren van Wolfersveen geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.