TripAdvisor

84 beoordelingen
vanaf 65,00 US$
vanaf 26,10 US$
Beoordeeld op 7 juli 2018

Mulholland Drive is een mooie tour, maar vergt wel wat voorbereiding. Kijk best op Internet voor de plaatsen waar films werden opgenomen zodat je de stopplaatsen kunt plannen. Liefhebbers van architectuur halen best een goede camera met telelens boven.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 3 oktober 2017

Een heel leuk ritje om te doen met fantastische panorama's over Los Angeles. Er zijn ook genoeg plekken waar je opzij kan staan met de auto en waar je kan oversteken naar een plekje om rustig te kijken en foto's te nemen. Heel aangenaam!

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 20 september 2017

prachtige route en tevens een mogelijkheid om de oh zo drukke snelweg 101 te vermijden tijdens de spits om van Hollywood naar Burbank te rijden. Deze rit is weliswaar niet sneller, maar oh zo veel mooier met pittig bochtwerk (aanrader voor motorrijders!), maar....... Let op!!! Zeer slechte verlichting 's nachts; de straatlantaarns (de enkelen die er zijn, in de bochten) floepen pas aan als je ze zeer dicht benaderd! Zo hebben mijn dochter en ik de schrik van ons leven gehad toen we op het moment dat het licht aanging ineens twee meisjes de straat zagen oversteken en op het laatste minuutje konden remmen. Een gewaarschuwd mens is er twee waard en zeker in dit geval!. In elk geval een aanrader en niet alleen omwille van de prachtige huizen, de ongelooflijk mooie omgeving met weelderige begroeiing, maar ook omwille van het feit dat je niet langer in de file staat op de ongelooflijk vervelende 101 ;)

Datum van activiteit: november 2016
Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

Waan je tijdelijk in een wereld waarin de sterren van het witte doek leven. De mooiste huizen en uitzichten en een wereld die alleen maar rijkdom uitstraalt. Koop een kaart of ga met een toer om deze tocht bewuster mee te maken.

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 12 april 2017

We zijn deze weg gaan rijden, zowel in de ochtend als in de avond en beide is een aanrader!!!!!Prachtig uitzicht!

Datum van activiteit: mei 2016