37 personen bekijken dit hotel
447 US$
Gratis annuleren tot 24/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
474 US$
Travelocity474 US$
2.982 - 2.985 van 2.985 beoordelingen
Beoordeeld op 22 juni 2016

Datum van verblijf: juni 2016
KarismaHotelsResorts, General Manager van Nickelodeon Hotels & Resorts Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2016

Beoordeeld op 22 juni 2016

Kamertip: Las habitaciones del solo adultos tienen su propio bar en la piscina.
Datum van verblijf: juni 2016
KarismaHotelsResorts, General Manager van Nickelodeon Hotels & Resorts Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2016

Beoordeeld op 21 juni 2016