Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn zojuist terug gekomen van 12 heerlijke dagen in dit hotel!! Erg mooi en kamers zijn prachtig, we hadden een diamant kamer gekregen omdat er iets met de boeking niet goed was gegaan en kregen prachtig uitzicht over zee!!! De overige faciliteiten van diamant hadden we niet maar alle het overige was gewoon ook meer als voldoende... over het eten is niets op te merken zoveel keus! Let wel op dat de restaurants niet iedere dag open zijn wel elke avond min. 1 of anders het buffet (heel erg uitgebreid aanrader).
In en om het zwembad is ook elke dag iets te doen, vooral in het weekend is het wat drukker, wij hadden het idee dat er mensen van uit Dominicaanse daar dan kwamen voor feestje en lekker eten en drinken. Ik heb iedere dag mee gedaan met fitness in het water en dat was erg leuk!! Kortom echt een aanrader om te verblijven je komt niks te kort en anders doe je het zelf;)

Datum van verblijf: augustus 2019
GeneralManagerP1, Manager van Royalton CHIC Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2019

Dear ydkeizer;

Receive Trendy regards from CHIC Punta Cana;

We appreciate hearing that we have been able to meet your expectations and that our location and facilities have contributed to a wonderful holiday in our hotel. It is a great pleasure to read how much you have enjoyed our resort.

We work hard to treat our guest’s will! We’ll make sure that our staff gets the recognition they deserve.

We are looking forward to welcoming you again in our CHIC, and assure you will have superior services on your next visit. CHIC is now your home away from home!

Warm CHIC regards

Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Voor de 6de keer zijn we naar punta cana gegaan en voor het eerst in chic royalton op aanraden van vrienden van ons.
Het resort ziet er leuk uit,klein en schoon.
Entertaimentteam was geweldig met heel veel energie door blackpanther,frank,candyman en camel.
De service van Juli bij het zwembad was geweldig met al die volle bladen drank kwam je echt niks tekort.Helaas was de laatste 4 dagen van onze vakantie vrij waardoor er bijna geen service meer was bij het zwembad.
Kamer was ok maar was zeker aan een opknapbeurt toe.

Het eten in de restaurant viel zwaar tegen.bij het buffet was alles wat warm lag was koud. Bediening was absoluut niet attent en meer met hun zelf bezig en we konden totaal geen contact krijgen.
Ook met de lunch dat het buffet aan het zwembad geplaatst werd en de gasten op hun ligbedje met hun bordje op schoot moesten gaan eten is geen doen! En die dag met het buffet toen wij wouden opscheppen en we vroegen of er nog vorken waren moesten we even wachten want het personeel moest eerst hun biertje opdrinken wat ze inschonken in kartonnen bekers zodat de managers(die we bijna nergens zagen) het niet zagen.Het viel ons op dat er veel stiekum gedronken werd door het personeel zelfs smorgens bij het ontbijt al! Hebben wij nog nooit meegemaakt in andere resorts.

Het strand was helaas niet de mooiste aangezien de wind en de hoge golven het strand letterlijk doen verdwijnen. Het watersport huisje waar je alles kon lenen of huren was opgeslokt door de zee en de planken met grote spijkers dreven rond in de zee.

Tijdens onze 16daagse vakantie is de beachbar niet open geweest. Veel restaurants waren gesloten en elke dag was het een verrassing wat er wel open was. Het excuus was dat het laagseizoen was en weinig personeel was!!! Maar de hotelgasten betalen wel voor deze service en zijn wij zeer teleurgesteld hierin en komen hier dan ook nooit meer terug.
Dit was onze eerste vakantie waar we blij waren dat we naar huis mochten want het werd steeds slechter qua service.

Datum van verblijf: juli 2019
GeneralManagerP1, General Manager van Royalton CHIC Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2019

831/5000
Ontvang een warme groet van chique Punta Cana

Het is onze grootste spijt om te lezen dat u tijdens uw recente verblijf in ons eigendom dergelijke ongemakken heeft doorgemaakt; Ik verzeker u dat de door u beschreven omstandigheden niet typerend zijn voor de hoge normen die wij proberen te bieden. We zijn er trots op om onvergetelijke ervaringen voor onze gasten te creëren en om dit te doen richten we ons op het volgen van de hoogste normen van kwaliteit en service.

Ook hebben we zoveel spijt dat onze gastronomie uw verwachtingen niet heeft waargemaakt. We zullen uw opmerkingen delen met onze chef-kok.

Wij verheugen ons oprecht op het plezier u weer te mogen verwelkomen in onze CHIC Punta Cana en ervoor te zorgen dat u bij uw volgende bezoek geniet van nog betere diensten en faciliteiten.

Warme CHIC groeten,

Hotel Manager

Beoordeeld op 3 juli 2019

Iedereen is hier super vriendelijk en erg behulpzaam. Elke dag schone kamer en word top schoon gemaakt! Prachtige uitzicht en resort meteen aan strand. Heerlijk om in de avond een stand wandeling te maken. Heerlijke yoga en fitness lessen van Ivonne. Lieve sportieve dame!

Datum van verblijf: juli 2019
GeneralManagerP1, General Manager van Royalton CHIC Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2019

Dear Valesca S;

Receive a warm regard from CHIC Punta Cana;

Thank you for giving us the opportunity to host you and for such a kind review. It brings us great pleasure to hear that we went beyond your expectations to ensure that you had a flawless stay.

We love when our staff goes all of their way in order to please every single need of our guests; we pride ourselves for this accomplishment. We are going to share your comments with the whole staff, we are sure it will make them so happy.

We are looking forward to the pleasure of welcoming you again in our Hotel and assure you that you will enjoy superior services and facilities on your next visit.

Warm regards,

Beoordeeld op 23 juni 2019

Leuke vakantie leuke voorzieningen leuke mensen goede service. ivonne fabio jay carlo hebben ons en leuke tijd bezorgd op t strand goede werknemers lieve mensen harstikke leuke tijd gehad ,top vakantie!

Datum van verblijf: juni 2019
GeneralManagerP1, Director General van Royalton CHIC Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2019

Dear Jenny20188;

Een warm hart ontvangen van CHIC Punta Cana,

We houden ervan te weten dat u een fantastische tijd had en dat we uw verwachtingen konden overtreffen, vooral met onze service.
we streven ernaar om een geweldige vakantie te bieden aan al onze gasten en we waarderen uw mooie feedback over onze faciliteiten, voorzieningen en klantenservice zeer. Opmerkingen zoals de uwe zijn onze beste beloning.

We werken hard om de wil van onze gasten te behandelen! We zorgen ervoor dat onze medewerkers de erkenning krijgen die ze verdienen. Vooral met degene die je noemde

Wij verheugen ons oprecht op het genoegen u opnieuw te verwelkomen in onze CHIC Punta Cana en verzekeren u dat u bij uw volgende bezoek zelfs superieure services en faciliteiten zult genieten.

Vriendelijke CHIC Groeten,

Hotel Manager

Beoordeeld op 10 juni 2019 via mobiele applicatie

Absoluut een fantastisch hotel om te verblijven. Faciliteiten zijn top, personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Locatie ligt wat afgelegen maar dat is vrij normaal voor resorts op het eiland. Een dikke 10

Datum van verblijf: juni 2019
GeneralManagerP1, General Manager van Royalton CHIC Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2019

Dear Jermain C;

Receive a fabulous regard from CHIC Punta Cana,

Our main goal is to provide the best quality of service to our very valuable guests; it makes us so glad to learn we achieved our goal and created magnificent memories to you all and will remain for life.

Our staff are characterized for being charming, helpful and they are always trying their best to create amazing experiences for our very valued guests, we are very glad they were up to your expectations, you can rest assured all your positive comments are going to be shared with them.

We are sincerely looking forward to the pleasure of welcoming you again in our Hotel and assure you that you will enjoy superior services and facilities on your next visit.

CHIC regards from paradise,