“Super lekker maar prijzig”

Fragola Heladería Artesanal Italiana
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Dessert in Garachico
Keukens: Café
7 augustus 2020 beoordeeld

Heel erg lekker ijs, vooral de Cheesecake en Lotus, maar wel aan de prijs met 1.80 per bol. Uitzicht vanaf terras wordt helaas beetje bedorven.

Datum van bezoek: augustus 2020

21 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlakbij ons hotel dit heerlijke "Paleis" van ijs. De lekkerste smaken zijn hier te proeven en de leukste mensen die er werken. Dagelijks brachten we hen een bezoek om zoveel mogelijksmaken te kunnen proeven. Soms erg druk, maar dat is logisch met dit heerlijke ijs. Mijn favoriet is het ijs met vijgen❤

Datum van bezoek: oktober 2019
15 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze ijssalon heeft zoveel verschillende soorten smaken, zodat we er zeker nog eens terug moeten gaan. Ook de koffie was er goed ( wat niet overal gezegd kan worden). Goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers en dit telt ook de toiletten ( deze waren ook zeer proper). Dus zin in een lekker ijsje of gewoon wat te drinken, zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2019
4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Serieus lekker ijs. Veel verschillende smaken en elk ijs is gevuld met echte stukjes. De smaak cookies and caramel is een aanrader.

Datum van bezoek: september 2018
16 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ijs, heerlijk en veel keuze .... koffie, . Vriendelijk bediening...... toegankelijk voor rolstoelgebruikers........

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Fragola Heladería Artesanal Italiana bekeken, bekeken ook

In Fragola Heladería Artesanal Italiana geweest? Deel je ervaringen!