Patrick P
Zedelgem, België

Waan je even kasteeldame en heer!

4,0 van 5 bollen5 okt 2023 beoordeeld
Slapen in een kasteel. Het originele kader is nog steeds aanwezig. Het ontbijt is super!.
Wij hadden de 'Hemelbed'kamer en die is heel ruim.
Dineren kan niet maar een korte wandeling brengt verschillende mogelijkheden.
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • ZenHotels.com
  • Booking.com
1.9 km van Schlosshotel Kurfurstliches Amtshaus
Meer hotels in Daun bekijken
Beoordeeld op 17 september 2023 via mobiele applicatie

Een hotel waarbij je terug jn de tijd gaat. Door de leeftijd van het hotel kun je altijd iets vinden wat beter kan, ze proberen alles zo netjes mogelijk te houden. Kamer was meer dan prima, ontbijt ontzettend uitgebreid. De sauna is iets gedateerd, maar werkt prima.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 11 juli 2023

Een prachtig hotel. Het hotel komt uit de 11 tot 13e eeuw, in 1712 is er een flink stuk aan gebouwd.

De kamer is erg ruim, een apart zitgedeelte en slaap gedeelte. De slaapkamer heeft een hemelbed. We zaten in kamer 118, met mooi uitzicht.

Het hotel is sfeervol en romantisch ingericht. Ook is het voorzien van een binnenzwembad, sauna en stoombad. Dit is heerlijk ontspannen. Fijn is ook de rustkamer na de sauna met mooi uitzicht, hier kan je ook water en thee pakken.

Het personeel is vriendelijk.
Het ontbijt is zeer uitgebreid, eerste klas producten en vers. Ook kan je buiten eten.

Helaas kan je niet in het hotel dineren. Om de hoek (1 minuut lopen), kan je ook goed eten.

Het hotel ligt bovenop een heuvel, flink steil omhoog rijden. Je kan naast het hotel parkeren.

Kamertip: Als je in de sauna wil, moet je het een half uur van te voren aangeven, zodat deze op temperatuur kan komen.
Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 12 mei 2023

Na gratis upgrade kregen we een hele mooie kamer compleet met hemelbed. Het in de prijs begrepen ontbijt was fantastisch!!
Een met bijzonderveel antiek ingericht en gemeubileerd hotel daterend uit 1712.
Helaas geen restaurant in het maar gelegen pal naast een bijzonder goed en gunstig geprijsd deels kroatisch restaurant.

Kamertip: Verwarmd (29 graden) zwembad aanwezig alsmede sauna
Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 26 maart 2022 via mobiele applicatie

Een 14 tal jaar geleden hier ook gelogeerd met een gastronomisch weekend waarvan ik nu nog geniet. We kennen de regio heel goed en nu beslist van hier nog eens te verblijven. We waren in het gezelschap van onze pup en die mocht mee en werd door de eigenaars in de watten gelegd. Resto was toe, maar wat wil je met al die corona onzin. Heerlijk ontbijt, pp en top verzorgde kamer, vriendelijke eigenaars en personeel, goede parking, enz enz. We komen dus zeker nog terug en onze 4 voetige beste vriend ook.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 18 september 2020 via mobiele applicatie

Fijne plek boven de winkelstraat in Daun. Stijle oprit omhoog en dan een leuke verrassing. Oude kasteelmuren met schlosshotel in oude stijl. Kamer ook met oude details en moderne badkamer. Het zwembad is deels uitgehouwen uit de rotswand. Verschillende terrassen. Helaas was t restaurant gesloten (corona?), heel goed ontbijt.

Datum van verblijf: september 2020