berremans
Velp, Nederland

Gastvrij, vriendelijk en heerlijk eten

Beoordeling van Hotel Panorama
5,0 van 5 bollen22 apr 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
De eigenaar staat in de keuken en dat merk je. Heerlijk eten, smaakvol en met aandacht gepresenteerd. Lekkere wijnen per glas halve liter of per fles. Daarnaast een flinke collectie gin (Ginotheek). Restaurant is ingedeeld in Wolken, Wiesen of Wald met bijpassende decoratie en sfeer. Mooi, modern en alles erg netjes zonder stijf te zijn. Kamers zijn Okay, niet al te groot en met zicht op tuin of dorp. Wellness is netjes met groot zwembad, sauna en stoombad. Daarnaast een grote tuin met ligbedden. Erg mooi allemaal. Een aanrader!
Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Lol.travel
0.7 km van Hotel Panorama
Go to your Happy Price
    Meer hotels in Daun bekijken
    Beoordeeld op 13 februari 2019

De kamer en het hotel waren in orde.
    Het restaurant was echt niet ok. We voelden ons bedrogen.
    Ook het ontbijt kon beter en werd niet voldoende aangevuld.
    Voor de vriendelijkheid moet je ook niet echt zijn.
    Sauna en zwembad waren in orde

Kamertip: Heel mooi uitzicht op het dal in panoramakamer met balkon.
    Datum van verblijf: januari 2019
    Beoordeeld op 2 juli 2018

Kort verblijf in dit hotel is zeer goed bevallen. De kamer is keurig verzorgd en sfeervol ingericht. Zeer mooi uitzicht en gelukkig was het mooi weer dus zonwering zou op dit soort dagen voor de kamers een groot voordeel zijn. Het ontbijt is prima en het diner zeer lekker, ook voor vegetariërs. Heerlijk van dit alles genieten op het mooie terras met prachtig uitzicht onder het genot van een cocktail. De aanwezigheid van garages voor bv een cabrio is ook heel fijn. Het enige puntje van aandacht zou wellicht de klantgerichtheid van sommige personeelleden zijn, kan wat onverschillig over komen en dat zou zonde zijn. Wij gaan zeker terug naar dit hotel.

Datum van verblijf: juni 2018
    Beoordeeld op 21 oktober 2017

zowel de uitbaters alsook het personeel heel attent en vriendelijk. hotel is vernieuwd maar ondanks de mooie uitstraling in het restaurant stel ik mij toch de vraag waarom men niet nagedacht heeft bij het aankopen van de mooie stoelen (te hoog, te breed en te vermoeiend om te blijven zitten) in de kamers was het veel te warm. de wellness was heel goed! het diner was heel goed verzorgd en zeer lekker. ontbijt zeker ok.

Datum van verblijf: oktober 2017
    Beoordeeld op 21 oktober 2015 via mobiele applicatie

Onze ervaring met Panorma bestaat alleen uit het restaurant. We hebben hier meerdere keren in vijf jaar gegeten. Je wordt goed geholpen, het eten was lekker, maar wij vinden de bediening wat stijfjes. Op zich niet erg als je dit weet en/of weet wat je wilt.

Datum van verblijf: oktober 2015
    Beoordeeld op 23 februari 2014

Na een vriendelijke ontvangs, door zeer behulpzaam personeel gingen we naar de kamer. Mooie kamer, schoon, goede badkamer en... met een prachtig uitzicht. Het hotel heet niet voor niets Panorama. In het hotel gedineerd, goed, niet bijzonder. Terug naar de kamer, erg warm, geprobeerd de verwarming lager te zetten was niet lukte. Gelukkig kon de deur naar het balkon open, deze heeft de gehele nacht wijd open gestaan. Volgende ochtend gebruik gemaakt van het zwembad, heel goed en het voortreffelijke ontbijt

Kamertip: Vraag een kamer met zicht op de stad
    Datum van verblijf: februari 2014