Richard
Heerlen, Nederland

Mooi hotel

Beoordeling van Beim Brauer Landgasthaus
4,0 van 5 bollen1 aug 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Ik was met m’n ouders een weekendje weg in de Eifel. In dit hotel 2x een 2-persoonskamer geboekt, waarvan eentje voor 1-persoons gebruik, kamer 12 Eifel-art. De andere kamer (kamer 3) was een Land-art kamer. De kamers hadden allemaal een ruim eigen balkon met zitje. De bedden lagen heerlijk en het ontbijt was lekker. Het hotel ligt in een mooie omgeving buiten de plaats Daun.
Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • eDreams
      Geen aanbetaling vereist
      4.3 km van Beim Brauer Landgasthaus
      Meer hotels in Daun bekijken
      Beoordeeld op 30 juli 2022

Mijn broer, hond en ik overnachtten hier na de eerste Etappe van het Lieserpfad. We hadden ons initieel wat misrekend, want het hotel ligt toch nog op drie kilometer van dit pad. Dit was snel vergeten aangezien we een stukje van de Eifelsteig konden meepikken om tot aan het hotel te geraken.

We werden meteen hartelijk ontvangen en konden met 25 kilometer in de benen meteen genieten van de wellnessfaciliteiten. Er waren drie sauna's, twee rustruimtes en gratis water ter beschikking. Dit was al meteen puur genieten. Daarna dineerden we in het restaurant van het hotel waar ik de grootste double Bacon & Cheese burger heb gegeten die ik in mijn leven heb gezien. Mijn broer nam de steak. Het heeft ons allebei uitstekend gesmaakt. Ten slotte genoten we van goede nachtrust in een nette, ruime kamer.

De prijs-kwaliteitverhouding van dit hotel is met andere woorden uitstekend. Het verbaasde ons dat dit hotel maar drie sterren heeft. Ik heb al viersterrenhotels bezocht waar ik minder goed gegeten heb en waar de wellnessvoorziening minder goed was.

Datum van verblijf: juli 2022
      Beoordeeld op 14 september 2020

Standaard kamer was voor alleenreizende ruim genoeg met een ruim balkon. Als verrassing bleek er ook een koelkast op de kamer te zijn, zodat je s'avonds nog een koel drankje kon drinken.
      Ontbijt was zeer uitgebreid en s'avonds ook lekker gegeten, vooral de Brauerschnitzel was overheerlijk met een gratis voorgerecht erbij.
      De bestelde Bacon&Cheese burger viel wat tegen, weinig patat en weinig groente erbij en bij deze burger krijg je het gratis voorgerecht niet

Datum van verblijf: september 2020
      Beoordeeld op 20 oktober 2017

Leuk hotel, schone en nette kamers, met een heerlijk bed. Vriendelijk personeel. Ook onze hond was van harte welkom.
      Ontbijt was uitgebreid, en in het restaurant prima eten voor een gunstige prijs.
      Hotel is vooral geschikt voor rustzoekers en/of wandelaars.

Datum van verblijf: oktober 2017
      Beoordeeld op 10 september 2017 via mobiele applicatie

Niet in het hotel verbleven maar gewoon gaan dineren. Voor weinig geld heel lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Het vlees was lekker gegrild en ook de frietjes ( a volonte) waren lekker. Een aanrader dus

Datum van verblijf: september 2017
      Lisa D, Leiter Front Office van Beim Brauer Landgasthaus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2017

Vielen Dank dafür!
      Wir würden uns freuen, wenn Sie uns wieder besuchen. Vielleicht ja auch mal mit Übernachtung ;-)
      Liebe Grüße!

Beoordeeld op 27 juni 2015 via mobiele applicatie

We hadden deze snel geboekt voor een nacht en hebben er geen spijt van gehad.
      Wij voelden ons meteen thuis toen we aankwamen.

+ Heel lekker restaurant
      + Zeer vriendelijke mensen
      - Weinig te doen in de buurt van Daun

Om uit te gaan hoef je hier niet te zijn. Hier ben je om van de natuur en de omgeving te genieten die veel rust uitstraalt.

Datum van verblijf: juli 2014