“Leuke tent”

IL Padrino Pizza Garden Restaurant
Geclassificeerd als nr. 7 van 146 Restaurants in Pushkar
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent met vriendelijk personeel. Eten is van goede kwaliteit en redelijk geprijsd. Aanrader in Pushkar. Dharmendra manager is erg vriendelijk.

Datum van bezoek: maart 2020

8 december 2019 beoordeeld

We hebben heel lekker en niet duur gegeten. We hebben erg gelachen met Dharmendra, de manager. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: december 2019
30 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vriendinnen hier gegeten en een bijzonder leuke avond gehad. Het eten is heerlijk, de sfeervolle tuin in het centrum van Pushkar is een heerlijke plek om even bij te komen van de drukte.
Niets was teveel voor ober Grovind en omdat we de cashewcurry zo lekker vonden kregen we het recept van Topaz, de eigenaar, die even gezellig erbij kwam zitten voor uitleg..
Aanrader!!

30 oktober 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten in de mooie tuin binnen in Pushkar. Goede bediening meedenken. Aanrader om een stukje rust te vinden in het drukke Pushkar.
Hebben de lekkerste cashewnoten curry. Recept gekregen van de eigenaar die even bij ons kwam zitten.

19 oktober 2019 beoordeeld

We hadden een heel gezellig etentje met onze vriendelijke ober Dharmendra! Een aanrader en mooie plek.

Reizigers die IL Padrino Pizza Garden Restaurant bekeken, bekeken ook

In IL Padrino Pizza Garden Restaurant geweest? Deel je ervaringen!