Vandaag geopend: 00:00 - 23:59

2-daagse Petra van Eilat
5 beoordelingen
vanaf 240,00 US$
Beoordeeld op 9 januari 2020 via mobiele applicatie

Hier moet je even de tijd voor nemen. Wij zijn expres in het regenseizoen gegaan, omdat het dan lang niet zo druk is. Wel regen en sneeuw gehad, maar dan verkleurd alles helemaal!

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 6 november 2019

De oude stad Petra; echt een aanrader! Via een mooie wandeling door de Siq kom je bij het eerste uit de rotsen gehakte, immense beeldhouwwerk. Dat is pas de eerste indruk, er volgen er nog meer! Een bezoek aan Jordanië is niet compleet zonder Petra.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 22 oktober 2019 via mobiele applicatie

Dit is een plek die je eens in je leven gezien moet hebben. Zo indrukwekkend! Ik hoop dat men er voorzichtig mee om blijft gaan zodat het zo lang mogelijk bestaan blijft. Soms is het in de siq wat druk door de ezels en paarden met koets er doorheen snellen. Wel een schaduwrijke plek om doorheen te lopen.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 6 oktober 2019 via mobiele applicatie

De hoge rotswanden zijn indrukwekkend om naar te kijken. Deze toegang tot de schatkamer is erg fraai. Wees lekker vroeg!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 27 april 2019

Wij werden van ons hotel als service naar de beginplaats gebracht. Door de nauwe kloof met vele medestanders begin je aan een voet tocht van achteraf zo’n 5 uur en langer kan ook. Prachtige bouwwerken zijn er te zien. Hinderlijk zijn de paar en wagens die je naar de kanten dwingen van de kloof. Per ezel te gaan keuren wij af, per kameel is een andere optie. De moeite meer dan waard een geweldig waardevolle dag!

Datum van activiteit: april 2019