TripAdvisor

13 beoordelingen
vanaf 448,08 US$
vanaf 380,00 US$
Beoordeeld op 26 oktober 2015

Je moet het gezien hebben maar het voldeed niet aan de verwachtingen. Een lange tocht met een teleurstellende opvoering.

Datum van activiteit: oktober 2015
Beoordeeld op 5 oktober 2015

Doe dit zeker niet als eerste. Dan zal Petra overdag erg tegenvallen, daar de verrassing er dan af is. dus m.a.w. eerst Petra overdag en dan pas Petra Bij Nacht en beslist niet andersom.

Datum van activiteit: september 2015
Beoordeeld op 16 april 2015

We namen deel aan Petra by night op dezelfde dag dat we van 12:30H de site bezochten. Om 18:00 H dient men de locatie te verlaten om terug te keren tegen 20:30 H. Met een gids in groep van 100 tot 200 personen ( 17 JOD pp) dient men nogmaals de 30min kloofwandeling te maken. Voor het monument staan een 100-tal lichtjes, moet men een zitplaats op de grond innemen en krijgt men een thee aangereikt. Als iedereen dan zit (na 20-30 min) wordt muziek gespeeld (circa 20min). Hierna keert men afzonderlijk terug voor de 30min wandeling en komt men aan de uitgang tegen 22:15-22:30H. Wij vonden het de prijs en het wachten NIET WAARD

Datum van activiteit: april 2015
Beoordeeld op 31 oktober 2014

Petra by night is een leuke ervaring, vooral als je nog niets hebt gezien. Het was alleen erg moeilijk om een goede foto te maken.

Datum van activiteit: oktober 2014
Beoordeeld op 17 oktober 2014

erg sfeervol en gezellig. De route naar en door de Sig is volledig verlicht met allerlei kaarsjes. Eenmaal op het plein bij de schatkamer nog meer kaarsjes en wordt er muziek gespeeld en een verhaal verteld door een gids.

Datum van activiteit: oktober 2014