Beoordeeld op 17 februari 2020 via mobiele applicatie

Wat een fantastische vakantie hebben wij met onze dochter van bijna 5 gehad in het Zilwa Attitude hotel in Mauritius. Mooie schone kamer, super lief en hardwerkend personeel en heerlijk eten!
Met onze huurauto het hele eiland verkend. Dat is ondanks het links rijden prima te doen.
Ook een geweldige dolfijnen, schildpadden en snorkelen bij het koraalrif trip gedaan. Deze hadden we geboekt bij Big John. Vraag naar Brain op het strand. Hij spreekt goed Engels en legt alles heel duidekijk uit. Deze trip is ook echt een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2020
Hotel Management, Other van Zilwa Attitude, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2020

Dear Barbara,

It is such a pleasure to read your review and thank you for taking the time to share your feedback on Trip Advisor.

We are so pleased to read that you and your family enjoyed your stay with us and that each Family Member of our team left no stone unturned to make your stay comfortable and enjoyable.

It has been a pleasure to convey your compliments to the entire team as positive recognition is a tremendous source of motivation for us.

We thank you for this service opportunity and we look forward to your next stay at Zilwa Attitude.

Warm regards,

Guillaume Tyack
Cluster General Manager

Beoordeeld op 9 december 2019 via mobiele applicatie

Heerlijke week gehad. Vanaf ontvangst in het hotel tot het uitchecken. De ligging is heel mooi. Prachtig strand. Bedjes genoeg. Personeel is heel vriendelijk en staat heel de dag voor je klaar. Wij hebben in alle restaurants gegeten en dit overtrof onze verwachtingen. Allemaal erg goed. De bbq lunch op het eilandje wil ik speciaal noemen. Wij hebben ook de catamarantocht gedaan. Hele relaxte dag. Aanrader!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 4 december 2019

Wij hebben heel erg genoten van ons verblijf bij Zilwa. De kamer was mooi en rustig, schoon en verzorgd. De sfeer bij Zilwa was heel relaxt en ontspannen. Het personeel was heel aardig en behulpzaam, vooral op het strand en bij de bar hadden wij onze favorieten. Er werd ook steeds toepasselijke muziek gedraaid, vrolijk en ‘s avonds jonge dj’s in de open bar. Met leuke vrolijke dansers. Echt genieten. Ook was er veel te doen in het hotel en werden de gasten einde van de middag op een leuke manier uitgedaagd om mee te doen aan voetbal, waterpolo, volleybal, etc. Het entertainment was er, goed gekozen en niet opdringerig, dat had ik zeker niet fijn gevonden. Het enige jammere vond ik dat het water wat troebel was door het zand en ik weinig heb gezien tijdens het snorkelen, maar dat zal wellicht aan het jaargetijde hebben gelegen?
Wij hadden ook een autootje gehuurd om zelf het eiland verder te ontdekken. Een tip voor het hotel. Regel een ATM. Nu kon ik op het einde niet nog even handig pinnen om het personeel nog een passende goodbye tip te geven.

Beoordeeld op 11 november 2019 via mobiele applicatie

Geweldig hotel! Mooie kamers, alles netjes en goed verzorgd. Het personeel is erg gastvrij en vriendelijke.

Voor het diner zijn er 4 a la carte restaurants en een buffet. Genoeg variatie dus. Het Indiase restaurant was onze favoriet;)

Wij zaten hier met het all inclusive package, super fijn! Geen bandjes en erg uitgebreid. Je kunt zelfs 'gratis' snorkeltrips doen.

Wij hebben er een perfecte vakantie gehad!

Tip: het is erg leuk om een auto (of fiets) te huren en de omgeving te verkennen.

Beoordeeld op 10 november 2019 via mobiele applicatie

Wat een top vakantie op een prachtig resort (zilwa attitude ). Zeer gastvrije staf, elke avond lekker eten, schitterend uitzicht, catamaran zeilen (gratis), heerlijke spa(tegen betaling). Eigenlijk een 5 sterren resort met 4 sterren. Het personeel loopt rond met een glimlach en als je vragen hebt krijg je eigenlijk nooit nee te horen. Echt een heerlijke plek om naar toe te gaan.