“Diner”

Bij de Jongens eten & drinken
Geclassificeerd als nr. 4 van 19 Restaurants in Hattem
15 maart 2020 beoordeeld

Heel goede service en plezierige bediening! Kwaliteit van het voedsel is meer dan gemiddeld. De sfeer in het restaurant is er altijd heel plezierig!

Datum van bezoek: maart 2020

2 maart 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten met familie. Een erg gezellig ingericht restaurant. Gevarieerde kaart porties prima. Lekkere wijnen.
Bediening top! Doen erg hun best om je een gezellige avond te geven.
Ben je in Hattem ga hier zeker wat gebruiken, wij komen hier zeker terug.

Datum van bezoek: maart 2020
27 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met holtkamp kroketten doe je mij altijd een plezier. Lekkere boter en mosterd er bij. Gerechten van mijn vrouw en kinderen zagen er ook goed uit. Prima lunch!

De tent is prachtig gestyled met veel oog voor detail. Bediening vriendelijk en spontaan. Mooie zaak!

Datum van bezoek: februari 2020
23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk redelijk nieuw restaurant
Met leuke gevarieerde kaart
Gezellige en voorkomende bediening
Heerlijk geluncht
Voor herhaling vatbaar
Kan mij niet vinden in een aantal negatieve beoordelingen, zeker omdat ik ook zie dat deze lieden pas hun eerste beoordeling geven( geeft mij een raar gevoel)

Datum van bezoek: februari 2020
6 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, diverse keuzes aan open wijnen. Goede bediening. Miste alleen of een warme groente of salade als extra garnituur.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Bij de Jongens eten & drinken bekeken, bekeken ook

Hattem, Gelderland

In Bij de Jongens eten & drinken geweest? Deel je ervaringen!