“Heerlijk gegeten en gedronken”

Italiaans Restaurant & Pizzeria Mare e Monte
Geclassificeerd als nr. 7 van 17 Restaurants in Bennekom
Keukens: Italiaans
Beschrijving: Een stukje Italië in Bennekom bij restaurant Mare e Monte Mare e Monte onderscheidt zich van het gewone Italiaanse restaurant. Onze pizza's en pasta's zijn om van te watertanden. Geniet in een heerlijke ambiance van ons authentieke italiaanse gerechten van een echte italiaan. Wij zijn dinsdag tot en met zondag vanaf 17.00 uur geopend!
19 maart 2020 beoordeeld

De menukaart biedt voor ieder wat wils van pizza tot een ovenschotel. De kwaliteit is hoog daarom niet super goedkoop prijs is in balans met het eten

Datum van bezoek: maart 2020

24 februari 2020 beoordeeld

We aten het menu van de chef (€ 39,95)

Bruschette al Pomodoro
Carpaccio (eigenlijk te koud, net uit de koeling)
Vitello tornado

Tagliatelle alla Russa (room en zalm)

Spigola alla Griglia Mediteraneo (gevuldenzwaardvis)

Tiramisú (hoeft voor ons geen slagroom op)

Lekkere fles wijn en water er bij.
Heerlijk gegeten.
Gangen kwamen (iets te) snel door.

Datum van bezoek: februari 2020
16 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst ruik je Italië, gastvrije en vriendelijke ontvangst. Vlotte bediening en een gevarieerde kaart. Heerlijke huiswijn, geschonken in mooie glazen. Voorgerechten met passie en aandacht bereid en geserveerd. En daarna een vertrouwde kwaliteits piza gegeten bij elke hap komt Italië dichterbij.Tiramisu waar je smaak papillen van op hol slaan, leuk geserveerd. Je waant je even in Italië, heerlijke avond gehad.
Bedankt allemaal.

Datum van bezoek: oktober 2019
18 augustus 2019 beoordeeld

Bij binnenkomst werden we gelijk afgeblaft dat we te laat waren! Hadden gereserveerd voor 6p en waren iets later. Vervolgens de kaart gekregen, om ons heen werden de tafels bediend maar bij ons kwam de bediening niet aan tafel. Na 20 minuten werd het ongemakkelijk omdat ze de tafel naast ons wel vroeg wat ze wilde drinken. Ons negeerde ze kompleet. Na 30 minuten zijn we opgestaan en gegaan. Zelden zoiets onbeschofts meegemaakt.

Datum van bezoek: augustus 2019
25 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een super avond gehad! Heerlijk gegeten met een super goede Toscaanse wijn; toch wel één van onze favorieten, een Rosso di Montalcino.
Als aperitief natúúrlijk een Aperol Spritz en als afsluitend drankje een ijskoude limoncello. Onze avond was helemaal compleet ... bedankt!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Italiaans Restaurant & Pizzeria Mare e Monte bekeken, bekeken ook

Wageningen, Gelderland
Wageningen, Gelderland

In Italiaans Restaurant & Pizzeria Mare e Monte geweest? Deel je ervaringen!