“Gezellig!”
Beoordeling van Het Oude Postkantoor

Het Oude Postkantoor
Geclassificeerd als nr. 5 van 17 Restaurants in Bennekom
20 maart 2020 beoordeeld

Mooie nieuwe inrichting, gastvrije eigenaren. En nu ook fijn langer open 's avonds om ook te kunnen borrelen.

Datum van bezoek: maart 2020

23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ambiance en sfeer is er gecreëerd. Bij binnenkomst, na een gastvrij ontvangst, even op mij in laten werken. Alles klopt, kleur, lampen, meubels, wat een
uitstraling en sfeer. Attente en vriendelijke bediening. Een heerlijk broodje warm vlees gegeten, royaal belegd met alles erop en eraan.(aanrader)
Echtgenoot, kan zo genieten van brood en kroketten, heeft ze hier ook zeker gedaan. Ze heeft genoten van goed gevulde rundvleeskroketten. Bij elkaar, gezellig geluncht, komen zeker nog een keer terug.

16 februari 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten en geweldige bediening en service,voorgerecht en hoofdgerecht was meer dan voldoende voor ons ! 15 februari diner 3 personen

7 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag aan het high winen geweest. 4 gangen met lekkere wijnen. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar. Wij waren er om 16:30 uur. Ruim 2 uur gezeten. Hierna heb je geen diner meer nodig.

6 november 2019 beoordeeld

voor stellen of groepen is dit een mooi en gezellige locatie met vriendelijke personeel veel keuze mogelijk heden om te lunchen of diner of alleen koffie of thee te drinken met wat lekkers er bij

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Het Oude Postkantoor bekeken, bekeken ook

In Het Oude Postkantoor geweest? Deel je ervaringen!