Vandaag geopend: 00:00 - 23:59

Manieren om Best of Lanka te ontdekken
vanaf 108,00 US$
Meer info
Beoordeeld op 25 februari 2020

Het was een prachtige rondreis. De auto was goed, de chauffeur was heel aardig en attent, reed rustig en had alles uitstekend geregeld.
Niets dan lof!
Barbara dl

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 11 december 2019

wij hebben een geweldige rondreis geheel georganiseerd door Best of Lanka gehad.
super service, fantastische chauffeur, welke ook super lief was voor onze 10 maanden oude zoon. ook als deze iets aan het piepen was of lag te slapen (dan liet hij de airco draaien en bleef bij de bus zodat wij dingen konden bezichtigen.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 16 oktober 2019

We hadden een prachtige rondreis door Sri Lanka. Sisira was onze chauffeur, hij was heel prettig gezelschap en een safe driver. Alle lof. Auto prima. De excursies en safaris waren goed geregeld, alles op tijd en met zorg begeleid. Bij een probleem met een bankpas zorgde hij dat het in orde kwam. Ook bepaalde boodschappen faciliteerde hij.
Elke morgen dat hij ons kwam halen was er weer een vrolijke positieve stemming.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 15 oktober 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden een bijzondere rondreis over Sri Lanka, alles goed georganiseerd door, The best of Sri Lanka.
Goede auto, prima chauffeur.
Alles goed gepland en mooie sites en safaris bezocht.
Door de chauffeur hadden we ook goede contacten met de bevolking en de door de organisatie geregelde gidsen
waren echt van toegevoegde waarde.
Kortom op ieder gebied een prima vakantie.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 16 september 2019 via mobiele applicatie

Onze reis geboekt bij van Verre reizen in Nl, deze hebben geregeld bij best of Lanka. Super vriendelijke chauffeur Kosola, die werkelijk alles voor je wilde regelen. Goede safari gids geregeld in kaudulla. Altijd op tijd, nette auto, veilige chauffeur.

Datum van activiteit: september 2019