Callenjo
Montecatini Terme, Italië

Een zee van rust om heerlijk te genieten van wellness, golf en lekker eten.

Beoordeling van Domaine De Naxhelet
5,0 van 5 bollen21 aug 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Perfect onthaal, fijne atmosfeer die rust uitademt, verzorgde en luxueuse kamer met zalig bed, lekker diner en heerlijk ontbijt. Bovendien een mooie en rustige golf. De bediening was prima, het personeel vriendelijk. De spa was goed verzorgd maar niemand van personeel aanwezig.
Datum van verblijf: juli 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 1 sep 2023
Geachte Klant,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke commentaar.

We zijn blij te horen dat uw verblijf in Naxhelet aan uw verwachtingen voldeed.

Wat de afwezigheid van onze wellness-collega's betreft, kunnen we u verzekeren dat er altijd iemand van dienst is bij de receptie van de spa van 10 tot 18 uur. Soms moet ze echter weg om het linnengoed te controleren, drankjes, salades of andere dingen voor klanten te halen. We hopen dat u hiervoor begrip hebt.

We zijn ook blij om te horen dat u genoten heeft van de rustige omgeving, de luxe van uw kamer, uw maaltijd in het restaurant, ons stevige ontbijt en bovenal onze vriendelijke persoon.

We kijken ernaar uit om u weer te zien in Naxhelet!

• eDreams
    Roomservice
    26.1 km van Domaine De Naxhelet
    Meer hotels in Wanze bekijken
    Beoordeeld op 9 juni 2023

We hadden suite (kapel) geboekt. met mogelijkheid tot koken. Jammer dat er geen keuken materiaal was om die functie uit te voeren. Verblijf was voor de rest uitstekend. Het restaurant was middelmatig.

Datum van verblijf: juni 2023
    Beoordeeld op 19 mei 2023 via mobiele applicatie

Discreet chique verblijf met tal van mogelijkheden tot sport Mtb , golf, gastronomie, goede therapeuten in de wellness, prachtige omgeving , nooit gevoel van drukte ervaren ,parel in België
    ,, bijzondere eisen ,, worden met
    De glimlach opgelost
    Professioneel personeel , beveiligde site met
    Priveparking

Kamertip: Neem u Mtb mee , prachtig uitgestippelde Mtb paden in de bossen Of wandel en golf
    Datum van verblijf: mei 2023
    Reistype: Reisde alleen
    Naxhelet Golf Club, Autre van Domaine De Naxhelet, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2023

Geachte Mevrouw, Geachte Meneer,

Ons team wil u graag bedanken voor uw vriendelijke feedback.

Het doet ons plezier om te horen dat onze vestiging aan uw verwachtingen heeft voldaan op het gebied van kwaliteit en klanttevredenheid. Deze zijn erg belangrijk voor ons.

We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in Naxhelet!

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 24 augustus 2022 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, midden het groen en de golf velden, met veel klasse ingericht en vooral met SUPER zwembad…
    Professionele vriendelijke ontvangst, luxueuze kamers uiteraard met airco, bad en inloopdouche enz…
    Binnen zwembad en sauna (2 temp) en stoombaden (2 temp) gratis voor hotelgasten.
    Brasserie en restaurant met super vriendelijke bediening, zeer uitgebreid lekker ontbijt.

Datum van verblijf: augustus 2022
    Naxhelet Golf Club, Autre van Domaine De Naxhelet, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2022

Geachte Yvo,

Dank u voor uw vriendelijke reactie.

Wij zijn blij dat uw verblijf op Domaine de Naxhelet aan uw verwachtingen voldeed.
    Wij zijn verheugd te lezen dat u genoten heeft van ons zwembad,onze kamers en onze twee restaurants.

We kijken er naar uit om u weer te zien!

Beoordeeld op 16 november 2021

Dit hotel maakt deel uit van een golfresort. De kamers zijn modern ingericht in een vierkantshoeve/kasteel die mooi autentiek is gebleven. De sfeer is er heel gemoedelijk, een goede ambiance en uiterst rustig gelegen in het groen. Veel wandelmogelijkheden naar mooie ardense dorpen in de streek.

Datum van verblijf: november 2021
    Naxhelet Golf Club, Other van Domaine De Naxhelet, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2021

Beste Meneer, beste Mevrouw,

Dank u voor uw vriendelijke reactie!
    We zijn blij te horen dat u een goede tijd had op Domaine de Naxhelet.
    We hopen u snel te zien!

Beoordeeld op 2 november 2021

Het onthaal verliep naar wens, de kamer was rustig en verzorgd. De wellness en het zwembad waren top. Ook het diner van s' avonds was lekker. Toen we daarna terug op de kamer waren merkten we dat ze ons bed hadden open gelegd en er een snoepje lag. Ook de late check out tot 14 uur was leuk. Hierdoor konden we ook de dag erna zonder zorgen naar onze massage gaan. Het hotel is ideaal gelegen om te wandelen en te fietsen met de fietsknooppunten binnen bereik. Hier komen we zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2021
    Naxhelet Golf Club, Autre van Domaine De Naxhelet, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2021

Beste mevrouw, beste meneer,

Dank u voor uw feedback.
    We zijn blij te horen dat u een geweldige tijd heeft gehad op Domaine de Naxhelet!
    We kijken er naar uit om u weer te zien in ons hotel!