Carlos
Brussel, België

Relax and slow down for a moment

Beoordeling van Domaine De Naxhelet
5,0 van 5 bollen19 mei 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Discreet chique verblijf met tal van mogelijkheden tot sport Mtb , golf, gastronomie, goede therapeuten in de wellness, prachtige omgeving , nooit gevoel van drukte ervaren ,parel in België
,, bijzondere eisen ,, worden met
De glimlach opgelost
Professioneel personeel , beveiligde site met
Priveparking
Datum van verblijf: mei 2023
Kamertip: Neem u Mtb mee , prachtig uitgestippelde Mtb paden in de bossen Of wandel en golf
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 10 jun 2023
Geachte Mevrouw, Geachte Meneer,

Ons team wil u graag bedanken voor uw vriendelijke feedback.

Het doet ons plezier om te horen dat onze vestiging aan uw verwachtingen heeft voldaan op het gebied van kwaliteit en klanttevredenheid. Deze zijn erg belangrijk voor ons.

We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in Naxhelet!

Met vriendelijke groeten

25.9 km van Domaine De Naxhelet
Restaurant
Meer hotels in Wanze bekijken
Beoordeeld op 24 augustus 2022 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, midden het groen en de golf velden, met veel klasse ingericht en vooral met SUPER zwembad…
Professionele vriendelijke ontvangst, luxueuze kamers uiteraard met airco, bad en inloopdouche enz…
Binnen zwembad en sauna (2 temp) en stoombaden (2 temp) gratis voor hotelgasten.
Brasserie en restaurant met super vriendelijke bediening, zeer uitgebreid lekker ontbijt.

Datum van verblijf: augustus 2022
Naxhelet Golf Club, Autre van Domaine De Naxhelet, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2022

Geachte Yvo,

Dank u voor uw vriendelijke reactie.

Wij zijn blij dat uw verblijf op Domaine de Naxhelet aan uw verwachtingen voldeed.
Wij zijn verheugd te lezen dat u genoten heeft van ons zwembad,onze kamers en onze twee restaurants.

We kijken er naar uit om u weer te zien!

Beoordeeld op 16 november 2021

Dit hotel maakt deel uit van een golfresort. De kamers zijn modern ingericht in een vierkantshoeve/kasteel die mooi autentiek is gebleven. De sfeer is er heel gemoedelijk, een goede ambiance en uiterst rustig gelegen in het groen. Veel wandelmogelijkheden naar mooie ardense dorpen in de streek.

Datum van verblijf: november 2021
Naxhelet Golf Club, Other van Domaine De Naxhelet, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2021

Beste Meneer, beste Mevrouw,

Dank u voor uw vriendelijke reactie!
We zijn blij te horen dat u een goede tijd had op Domaine de Naxhelet.
We hopen u snel te zien!

Beoordeeld op 2 november 2021

Het onthaal verliep naar wens, de kamer was rustig en verzorgd. De wellness en het zwembad waren top. Ook het diner van s' avonds was lekker. Toen we daarna terug op de kamer waren merkten we dat ze ons bed hadden open gelegd en er een snoepje lag. Ook de late check out tot 14 uur was leuk. Hierdoor konden we ook de dag erna zonder zorgen naar onze massage gaan. Het hotel is ideaal gelegen om te wandelen en te fietsen met de fietsknooppunten binnen bereik. Hier komen we zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2021
Naxhelet Golf Club, Autre van Domaine De Naxhelet, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2021

Beste mevrouw, beste meneer,

Dank u voor uw feedback.
We zijn blij te horen dat u een geweldige tijd heeft gehad op Domaine de Naxhelet!
We kijken er naar uit om u weer te zien in ons hotel!

Beoordeeld op 2 januari 2021

Top: Het zwembad en het terras van het restaurant. Goed georganiseerd. Even parkeren bij de ingang mag. Heerlijk ruime stille kamer.
Min: Alles kost extra. Zelfs de toegezegde gratis champagne bij het zwemmen werd doorgerekend.

Datum van verblijf: augustus 2020
Adrien Fraiture, Service clients/Réception van Domaine De Naxhelet, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2021

Hallo,

We zijn blij te zien dat ons restaurant en onze kamers u tevreden hebben gesteld.
Het spijt ons dat u uw glas champagne niet hebt ontvangen.
Dit is niet de ervaring die we normaal gesproken aan onze klanten bieden. Onze excuses daarvoor.
We hopen je weer te zien in Naxhelet om dit op te lossen.
Hoogachtend,

Beoordeeld op 24 augustus 2020

Heerlijke ligging in een erg rustige omgeving! Kamer erg netjes,strak en ruim met een groot eigen terras. Medewerkers erg vriendelijk. S'middags hebben wij een lunch genomen in het Clubhouse waar de bediening wel iets beter kon maar 's avonds bij het diner was het -gelet de covid omstandigheden- erg goed en aangenaam vertoeven. Voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: augustus 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken

Hallo,
We zijn er trots op je warme beoordeling te kunnen lezen.
We geven uw complimenten door aan ons team.
We hopen je weer te zien in Naxhelet.
Groeten