Natacha
Puurs, België

ontspannend verzorgd weekend

Beoordeling van Domaine De Naxhelet
5,0 van 5 bollen2 nov 2021 beoordeeld
Het onthaal verliep naar wens, de kamer was rustig en verzorgd. De wellness en het zwembad waren top. Ook het diner van s' avonds was lekker. Toen we daarna terug op de kamer waren merkten we dat ze ons bed hadden open gelegd en er een snoepje lag. Ook de late check out tot 14 uur was leuk. Hierdoor konden we ook de dag erna zonder zorgen naar onze massage gaan. Het hotel is ideaal gelegen om te wandelen en te fietsen met de fietsknooppunten binnen bereik. Hier komen we zeker terug.
Datum van verblijf: oktober 2021
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Naxhelet Golf Club, Autre van Domaine De Naxhelet, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 4 nov 2021
Beste mevrouw, beste meneer,

Dank u voor uw feedback.
We zijn blij te horen dat u een geweldige tijd heeft gehad op Domaine de Naxhelet!
We kijken er naar uit om u weer te zien in ons hotel!

Met vriendelijke groeten,

25.3 km van Domaine De Naxhelet
26.5 km van Domaine De Naxhelet
Meer hotels in Wanze bekijken
Beoordeeld op 2 januari 2021

Top: Het zwembad en het terras van het restaurant. Goed georganiseerd. Even parkeren bij de ingang mag. Heerlijk ruime stille kamer.
Min: Alles kost extra. Zelfs de toegezegde gratis champagne bij het zwemmen werd doorgerekend.

Datum van verblijf: augustus 2020
Adrien Fraiture, Service clients/Réception van Domaine De Naxhelet, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2021

Hallo,

We zijn blij te zien dat ons restaurant en onze kamers u tevreden hebben gesteld.
Het spijt ons dat u uw glas champagne niet hebt ontvangen.
Dit is niet de ervaring die we normaal gesproken aan onze klanten bieden. Onze excuses daarvoor.
We hopen je weer te zien in Naxhelet om dit op te lossen.
Hoogachtend,

Beoordeeld op 24 augustus 2020

Heerlijke ligging in een erg rustige omgeving! Kamer erg netjes,strak en ruim met een groot eigen terras. Medewerkers erg vriendelijk. S'middags hebben wij een lunch genomen in het Clubhouse waar de bediening wel iets beter kon maar 's avonds bij het diner was het -gelet de covid omstandigheden- erg goed en aangenaam vertoeven. Voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: augustus 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken

Hallo,
We zijn er trots op je warme beoordeling te kunnen lezen.
We geven uw complimenten door aan ons team.
We hopen je weer te zien in Naxhelet.
Groeten

Beoordeeld op 14 juli 2020

Rustig gelegen, lekker gegeten en gedronken en van de wellness genoten. Wij hadden de suite met jacuzzi in je eigen klein privétuintje, warm aan te bevelen. Je kan er ook golven of een initiatie golf meepikken.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 29 december 2019

Mooi en rustig gelegen en prima wellness alsook verzorgingen. De kamers zijn ruim en modern ingericht en ook erg netjes! Prima plek als je als koppel eens wil ontspannen. In het restaurant aten we met de groep een menu, goed maar niet echt bijzonder. De gerechten mochten wel wat warmer geserveerd worden.

Datum van verblijf: december 2019
JDanthinne_Naxhelet, Directeur général van Domaine De Naxhelet, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2020

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw feedback !

Wij hebben uw opmerking genoteerd. Onze Chefkok is nu ook bewust.

Wij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen in de toekomst.

Beoordeeld op 10 november 2019 via mobiele applicatie

Moeten wachten om te kunnen inchecken (was niemand aanwezig aan onthaal); restaurant was verschrikkelijk, geen bakwijze gevraagd voor entrecote (was amper gebakken), veel te grote porties, personeel kreeg de wijnfles niet open.

Datum van verblijf: november 2019