An
Heers, België

Zo dichtbij, een zalige plek!

Beoordeling van Domaine De Naxhelet
5,0 van 5 bollen14 jul 2020 beoordeeld
Rustig gelegen, lekker gegeten en gedronken en van de wellness genoten. Wij hadden de suite met jacuzzi in je eigen klein privétuintje, warm aan te bevelen. Je kan er ook golven of een initiatie golf meepikken.
Datum van verblijf: juli 2020
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Priceline
25.3 km van Domaine De Naxhelet
26.5 km van Domaine De Naxhelet
Meer hotels in Wanze bekijken
Beoordeeld op 29 december 2019

Mooi en rustig gelegen en prima wellness alsook verzorgingen. De kamers zijn ruim en modern ingericht en ook erg netjes! Prima plek als je als koppel eens wil ontspannen. In het restaurant aten we met de groep een menu, goed maar niet echt bijzonder. De gerechten mochten wel wat warmer geserveerd worden.

Datum van verblijf: december 2019
JDanthinne_Naxhelet, Directeur général van Domaine De Naxhelet, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2020

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw feedback !

Wij hebben uw opmerking genoteerd. Onze Chefkok is nu ook bewust.

Wij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen in de toekomst.

Beoordeeld op 10 november 2019 via mobiele applicatie

Moeten wachten om te kunnen inchecken (was niemand aanwezig aan onthaal); restaurant was verschrikkelijk, geen bakwijze gevraagd voor entrecote (was amper gebakken), veel te grote porties, personeel kreeg de wijnfles niet open.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 8 oktober 2019 via mobiele applicatie

Hotel bezocht met groep klanten van 27 personen. Hotel is zeer mooi gelegen aan golf. De kamers zijn ruim hebben een apparte wc en grote badkamer met douche en ligbed. Alles is zeer proper, goed onderhouden en de kamers ruiken lekker fris. In het hotel is er een voldoende groot zwembad en wellness gedeelte. Wij hebben in het restaurant gegetenen en waren zeer tevreden over de maaltijd en deze was zeer betaalbaar. Drank is eerder goedkoper dan in vergelijkbare hotels. Toen we gingen slapen was ons bed netjes open gespreid wat een aangenaam gevoel van verwenning geeft. Dit is het beste hotel waar ik in België heb geslapen / gegeten.

Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Reisde voor zaken
JDanthinne_Naxhelet, Directeur général van Domaine De Naxhelet, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2019

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw feedback over uw Naxhelet ervaring !

Wij zijn heel blij met uw commentaar en wij hopen u op korte termijn te verwelkomen.

Beoordeeld op 4 november 2018

We verbleven voor 1 nacht in het hotel. Bij aankomst kregen we een zeer vriendelijk onthaal met alle nodige informatie voor ons verblijf. De kamer zelf was tiptop en geluidsarm! Een gin-tonic in de bar was ook super fijn, maar ook het water aanwezig op de kamer alsook de bar op de gang waren top! Enige minpunt op de kamer waren de matrassen die te zacht waren waardoor de nachtrust een beetje minder was.
Het ontbijt hebben we in de kamer genomen en was perfect op tijd. Het werd keurig geserveerd zodat eitjes warm zijn en de koffie perfect drinkbaar was. De welness was kaal en beperkt maar prijs/kwaliteit wel ok. Jammer dat er niet voldoende ligbedden waren en er geen jacuzzi/hottub is. Eveneens vonden we het jammer dat het niet duidelijk was aangegeven dat het om een geklede welness gaat.

Kamertip: Premium suite was top!
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 24 september 2018 via mobiele applicatie

Wat een prachtig hotel. Vriendelijke bediening zowel aan de receptie als in de bijhorende bistro en restaurant. Een prachtig gebouw en ligging, héél rustig. De kamer is ruim en heel mooi afgewerkt met een hele mooie en grote badkamer, aparte douche en bad. Wellness is echt genieten. Foto van de bistro👍

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde voor zaken
JDanthinne_Naxhelet, Directeur général van Domaine De Naxhelet, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2018

Geachte Gast, Hartelijk dank voor uw commentaar ! Wij zijn tevreden dat u van onze prestaties op de beste manier heeft genoten. Wij hopen u te verwelkomen. Met vriendelijke groeten,