Beoordeeld op 9 augustus 2019 via mobiele applicatie

wij hebben hier een prachtige vakantie gehad. 18 dagen echt goed eten, telkens afwisselend en voldeed absoluut aan de formule. life cooking was qua geluid wat minder en de jongste van vier had hier last van zijn oren ivm geluid. Maar een tien voor de koks.

de annimatie is geweldig als je zou willen kun je van 10uur tot diep in de nacht geannimeerd worden. De shows en muziek top ook een 10.

Kinderannimatie voldeed aan de verwachtingen. Leuk zwembad maar moet wel aangepakt worden. Er zijn dingen kapot en je ziet dat verf gaat bladderen. Tot een jaar of 8 zijn de glijbanen een leuke afwisseling. De dames wederom geweldig.

Zwembad is heel groot en je kunt overal aan t zwembad liggen. Op rustige plekken en bij diverse poolbars. De pooldame krijgt een 10+. Altijd een glimlach en brengt je met veel liefde je drankjes. Je ziet haar genieten in haar werk. Ook dit zwembad moet wel aangepakt worden her en der losse steentjes en een losse verflaag.

De kamers zijn niet bijzonder. Het bad is leuk voor een keer of voor kids maar niet bijzonder. De bedden zijn 140 x 200 en dat is toch vrij klein te noemen. De kamer ruikt muf maar dat komt doordat het vochtig is. Na aanzetten van de fan is dit ook zo weer weg. Schoonmaak is goed. Elke dag wordt kamer gedaan nieuwe handdoeken. Voor iedereen een basjas en slippers.

Maar het grootste min punt is het personeel bij de receptie. Wat een arrogantie, dit maakt of breekt je hotel. Bij aankomst was de vriendelijkheid al ver te zoeken maar bij het vragen naar info van splash world moesten we maar naar de Guest service, daar enorm klantgericht. Onze sleutel deed het spontaan niet dus hop manlief naar receptie. Daar aangekomen (toch 1 km heen en terug) keek men je aan of wij er iets aan konden doen. Geen lachje of vriendelijkheid er moest getekend worden op de vraag waarom keek men dwars door je heen en wees naar t pasje. Geen vrolijkheid te bekennen. Druk met zichzelf en telefoons paraderen door de lobby. Helaas hebben zij geen benul dat ook wij hier hard voor moeten werken. Zij zouden het werk en de vriendelijkheid van de tuinman, klusjesman of de obers eens een dagje moeten overnemen dan zijn ze de arrogantie snel kwijt.
Dit is wel n reden dat wij nog niet weten of we Mexico gaan uitproberen want dit is gewoon echt jammer.

Datum van verblijf: augustus 2019
Quality-Majestic, Customer care van Majestic Colonial Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2019

Dear 884debbyw,

We really appreciate that you have taken the time to share your experience here on TripAdvisor.

We are thrilled to read that you were extremely satisfied with the level of service received from our team members. I am so happy to read that your family vacation with us was a very good holiday experience.

I would like to extend to you my apology for any inconvenience you experienced during your stay due to the level of service you received. We strive to provide for our guests an exceptional experience in our resort through the hard work and know-how of our associates. It is very important to us that every guest receives this star treatment from our staff and we are sorry to hear you didn't feel you were treated in this manner.

We assure you, we have immediately addressed the comments you shared with our management team as part of our continuous efforts to provide a consistent guest experience.

If you give us a second chance, we would be thrilled to be able to welcome you back.

Customer care

Beoordeeld op 25 juli 2019 via mobiele applicatie

Wij verblijven hier 14 nachten. We hebben een gratis upgrade gekregen naar de club kant. Dit was erg netjes en vonden we fijn. Echter hebben wij niet veel gebruik gemaakt van onze butler. Het entertainment team zijn echt vriendelijke en blije jongen die plezier hebben in het werk. Echter hebben wij de 2de week alle shows nogmaals gezien omdat het hotel een programma heeft van 1 week en dit is iedere week hetzelfde. Wel iedere avond live muziek maar van mij mag we meer lokale en latin muziek gespeeld en gedraaid worden zoals op de beachparty bijvoorbeeld. We vonden het eten goed. Het is echt op Amerikanen gericht. Ze hebben een sportbar maar deze is van maandag t/m vrijdag pas geopend op 18:00 lokale tijd. Dus europees voetbal zoals champions legue konden we er niet kijken wat ik erg jammer vond. Kortom prima hotel maar niet langer als 1 week omdat de 2de week alles hetzelfde is zowel het eten als de activiteiten.

Datum van verblijf: juli 2019
Quality-Majestic, Customer care van Majestic Colonial Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2019

Dear 467elwinv,

We are so happy to hear that you enjoyed theColonial Club experience and appreciated our team members.

We would like to extend our apologies for any inconvenience you experienced during your stay. Please be assured that we have taken note of all your suggestions and comments regarding the food and entertainment choices.

Once again, thank you for your valuable comments as it is mainly through guest comments that we become aware of improvements that can be made and this constantly drives us to excellence.

Customer care

Beoordeeld op 28 mei 2019 via mobiele applicatie

Groot, mooi en verzorgd hotel. Gezellige sfeer, personeel vrolijk en attent en doen er alles aan om iedereen een fijne tijd te bezorgen. Restaurants met ruim assortiment aan het buffet. Eten is goed en ruin voldoende. Kamers iets gedateerd maar groot en schoon. Mooi strand met veel aktiviteiten. Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: mei 2019
Quality-Majestic, Customer Care van Majestic Colonial Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2019

Dear ilsesmit62,

On behalf of all the staff here at Majestic Colonial, I would like to thank you for having chosen us for your stay in Punta Cana.

It is truly a pleasure for us to receive your impressions of this trip and we are so pleased to hear that you found it to be an enjoyable experience. We are thrilled to read that you were extremely satisfied with the level of service received from our team members.

Once again, thank you for sharing such a lovely review and we look forward to hosting you again soon for what is sure to be another spectacular holiday.

Ada Luz De la Cruz

Beoordeeld op 2 maart 2019

Majestic Hotels zijn gelegen aan het mooie stand van Bavaro, Punta Cana.

Wij hadden een luxe ruime kamer met open badkamer.

Je kan zwemmen vanaf de lobby tot aan het strand soort Lagoon zwembad.

Het spijtige was dat aan het buffet restaurant niet buiten kan gegeten worden.
Aan het strand kan het wel, in de middag is dit het snack restaurant en in de avond grill a la carte.

Verder is het hotel Classiek ingericht.

Vriendelijk personeel.

Wij komen graag nog een keertje terug!

Datum van verblijf: april 2018
Quality-Majestic, Customer Care van Majestic Colonial Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2019

Dear iamglenncools,

Thank you for sharing this glowing review of your recent holiday experience at Majestic Colonial.

Thank you for all your kind comments regarding our wonderful team! We are so grateful to you for your praises, and we are happy to know that you enjoyed our grounds and facilities.

It is truly a pleasure for us to hear that you enjoyed your vacation here at our resort and it would be an honor to welcome you back to Majestic Resorts.

Ada Luz De la Cruz

Beoordeeld op 2 november 2018 via mobiele applicatie

Hadden een kamer geboekt voor 2 volwassenen en 1 puber. Aangekomen na een lange vermoeiende vlucht kwamen we tot de vaststelling dat onze zoon in een kampeerbedje moest slapen. 3 uur aan de receptie trachten uit te leggen dat het niet mogelijk was... zijn voeten lagen uit het bed. Na lange tijd kwam er toch een oplossing uit de bus en kregen we er een normaal bed bij. Vraag mij af dat er niet vlugger een oplossing kon gevonden worden.
Eten koud, maar wel lekker. als je vraagt om iets terug op te warmen doen ze dat wel.

De kamer kon beter onderhouden worden, ook moesten we regelmatig handdoeken gaan vragen omdat deze weggenomen werden, maar niet vervangen.

Vriendelijk personeel.
Echt wel een focus op Amerikanen. Dit zie je aan het buffet, versiering,...
Jammer want dan gaat de Dominicaanse eigenheid wat verloren.

Had iets op tafel laten liggen na mijn avondmaal.
In de kamer aangekomen kon ik vaststellen dat ik wat vergeten was.
Direct terug, maar weg was het. Volgens het personeel hadden andere toeristen het meegenomen.
Vroeg de manager om toch maar even zijn personeel te controleren. 2 dagen later kom ik de manager tegen en zei hij mij dat het op de grond gevonden werd bij het keren. Erg vreemd verhaal kreeg ik te horen. Kon mijn eigendom gaan ophalen aan guest relations. Er ontbraken dingen... erg jammer! Gaf me niet echt een veilig gevoel.

Op de minpunten na was het een prima hotel.

Hebben regelmatig het openbare vervoer genomen op wandelafstand van het hotel en leuke plaatsen bezocht op deze manier.
Zo zie je ook een andere kant van de Dominicaanse republiek.
Gewoon je hand opsteken naar een busje.. men stopt. Geef maximum 120dop. Niet afwachten tot men zelf een bedrag noemt... dan heb je een toeristen prijs die vaak x10 is.
Macao beach bezocht om te surfen, Punta Cana, Higüey en richting Isla Saona. Jammer genoeg zijn er geen niet toeristische manieren om naar het eiland te geraken.

Datum van verblijf: november 2018
Quality-Majestic, Customer care van Majestic Colonial Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2018

Dear KathleenV565,

Firstly, I would like to thank you for sharing your experience here on Tripadvisor.

We greatly appreciate your compliments towards our kind staff and tasty food.

However, we deeply regret that you didn’t find your check in experience to your satisfaction. We have brought your comment to the front Desk Manager for review and improvement.

We would like to first and foremost apologize if at any point you felt you weren´t treated with the utmost respect and courtesy. Our staff here at the hotel comes from all over the world, of all ages, races, colors and ethnicities.

I would like to extend to you my apology for any inconvenience you experienced at the Restaurant and I truly regret that you didn’t find everything to your satisfaction. I have brought this incident to the immediate attention of the Executive Chef for improvement.

I understand that we cannot undo your experience, however I would like to extend my sincere apologies for the shortfalls you experienced.