88 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
186 US$
Trip.com186 US$
9.033 - 9.038 van 23.362 beoordelingen
Beoordeeld op 24 maart 2016

Beoordeling verzameld in samenwerking met Barceló Hotels & Resorts
Javier C, General Manager van Barceló Bávaro Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2016

Beoordeling verzameld in samenwerking met Barceló Hotels & Resorts
Javier C, Director General van Barceló Bávaro Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2016

Beoordeeld op 23 maart 2016

Kamertip: If you don't like your room ask quest services to move you or request an upgrade. Don't wait.

Beoordeeld op 22 maart 2016

Datum van verblijf: maart 2016
Javier C, General Manager van Barceló Bávaro Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2016