26 personen bekijken dit hotel
Travelocity597 US$
Prestigia.com460 US$
Booking.com597 US$
Beoordeeld op 30 december 2018 via mobiele applicatie

Nog altijd even supertop, zelfs na 7 jaar.
Special thanks to the buttlers Melvin and Leo.
Beste dat men kan krijgen daar: service, netheid, eten ; alles echt supertop.
Hotel heeft 5 sterren maar als je dan ziet wat er daar nog 5 sterren krijgt, dan is dit er 8 waard en de andere maximum 3

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 20 juni 2018

We waren al verschillende keren naar de IBEROSTAR GRAND BAVARO geweest.
De laatste keer 2 jaar geleden. Deze keer zijn we 18 dagen geweest. Vele medewerkers begroeten ons als familie - Iedereen was blij dat we weer terug waren.
Er waren ook veel nieuwe gezichten maar het voelde als ons tweede thuis.
Zon - zand - zee - zeevruchten (lekker eten) - zuivere lucht - en vrolijke mensen.
De Dominicaanse muziek nodigt je uit om ritmisch te bewegen - heel relax -
We danken alle medewerkers en de staf voor hun tomeloze inzet om het iedereen naar hun zin te maken. Genieten is het devies

Kamertip: Een zo hoog mogelijke kamer dan heb je een mooi uitzicht
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 2 april 2018 via mobiele applicatie

Top hotel ,zeer vriendelijk en super eten totaal niets op aan te merken !
Wij komen zeker terug een aanrader !!
Kamers werden wel 2x per dag voorzien van propere handdoeken .
Het zwembad en de restaurants waren subliem !

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 19 november 2017

alles was zeer goed mooi strand ,zwembad mooie lobby waar je avonds ook buiten iets kon drinken waaronder merkdranken! maar het eten voor die prijs viel enorm tegen! En een butler voor wat heb je die eigenlijk nodig?De ib.star grande in Mexico was qua eten véél beter.daar hebben ze nog koks wat in punta cana niet kan gezegd worden!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 17 november 2017 via mobiele applicatie

Wij waren hier vorig jaar..

Prachtige kamer, lekker eten, heel erg fijne animatie, vriendelijk personeel. Alles is tot in de puntjes afgewerkt! Elke detail klopt!

Heerlijk! Absoluut heerlijk! Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: november 2017