TripAdvisor
Polpenazze del Garda
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Uitermate vriendelijk en genoeg smaakaanbod”
Beoordeling van Gelateria Vassalli

Gelateria Vassalli
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Polpenazze del Garda
30 augustus 2019 beoordeeld

We reden 9.1km voor een ijsje bij dit ijssalon. Als beste aangegeven in deze regio. Zelf vond ik het licht overgewaardeerd met alleen maar 5sterren referentie, mijn metgezellen waren wel uitermate tevreden met het ijs, zou het dan deze keer aan mijzelf hebben gelegen? Als ik het gemiddelde zou pakken net mijn metgezellen dan komt het ook in deze recentie op een 5*. De medewerkers waren buitengewoon spraakzaam en maakte er een gezellige bijeenkomst van. Er wordt niet geschroomt een leppeltje uit de bak te toveren voor een smaakproeverij. Kortom; prima te doen.

Datum van bezoek: augustus 2019

2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is werkelijk een fantastische gelateria.
Ik had walnoot en amandel heerlijk! Gaan deze vakantie zeker nog terug.
Ik had dit zaakje ook gevonden via tripadvisor was er anders nooit bij uitgekomen want ligt niet direct op de route van de meeste touristen..
Het dorpje ligt net wat hoger en met je ijsje net ff doorlopen naar de dom.. daar wordt je beloond met een fantastisch uitzicht over het gardameer.

Datum van bezoek: augustus 2018
23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben ze heerlijk ijs, je mag proeven als je een smaak niet kent. Ze maken hier zelf het ijs. Echt een aanrader deze zaak!

Datum van bezoek: juli 2018
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig klein zaakje je kunt in de zaak kijken hoe ze het ijs maken en bereiden.
Overheerlijk ijs en om de dag nieuwe smaken. Ook is er ijs voor veganisten.

Datum van bezoek: augustus 2017
21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt nog ouderwets café met ober in pak en de lekkerste taartjes waar je niet uit kunt kiezen dus eigenlijk allemaal wilt proeven .
Gelukkig zijn er ook eenhaps taartjes
Aan de boulevard is de gelateria

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Gelateria Vassalli bekeken, bekeken ook

Desenzano Del Garda, Province of Brescia
Peschiera del Garda, Provincie Verona

Polpenazze del Garda, Province of Brescia
Torri del Benaco, Provincie Verona

Calvagese della Riviera, Province of Brescia
Salo, Province of Brescia

In Gelateria Vassalli geweest? Deel je ervaringen!