Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com92 US$
Hotels.com92 US$
FindHotel101 US$
eDreams80 US$
Priceline80 US$
Agoda.com80 US$
Beoordeeld op 14 maart 2016

Ik heb in januari 2016 daar een week verbleven en moet zeggen dat het een super hotel is. Het hotel is gesitueerd in het centrum van het levendige Sosua. De kamers bieden alle mogelijke comfort : A/C, frigo, terras. Dagelijks worden de kamers gereinigd. Zij bevinden zich rondom de zwemkom in een prachtige tropische tuin. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Voor een romantische uitstap is dit een uniek hotel, gezellig en rustig !

Datum van verblijf: januari 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Arien V, Owner van Casa Valeria Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2016

Bedankt Freddy voor je review, wij van Casa Valeria vinden het prachtig dat jullie genoten hebben van Casa Valeria en we hopen jullie bij een volgend bezoek aan de DomRep weer bij ons te mogen begroeten.
Groeten van het hele Casa Valeria team
Arien

Beoordeeld op 28 oktober 2015 via mobiele applicatie

Zeer mooi romantische uitstraling met een perfecte keuken vriendelijke bediening en een zeer gunstige ligging we komen er graag tot de volgende keer Linda en Edward
P.s het hotel restaurant is zeer centraal gelegen in sousa 5 minuten van het zeer gezellige strand

Datum van verblijf: maart 2015
Arien V, Owner van Casa Valeria Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2015

Hallo Linda en Edward,

namens het hele Casa Valeria team bedanken we jullie voor je verblijf in Casa Valeria en dat je de tijd genomen hebt om een review te schrijven.

We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met de service en dat je genoten hebt van het eten in ons restaurant, jullie feedback is waardevol en wordt gewaardeerd door ons en andere gasten.

We hopen jullie binnenkort nogmaals te mogen begroeten in Casa Valeria.....

met vriendelijke groet
Arien

Beoordeeld op 26 februari 2015

Op loop afstand van strand en uit gaan gebied.
Sfeer vol en nette kamers.
Vriendelijke Nederlandse eigenaren.
Ongedwongen sfeer en bereid om je op welke wijze dan
ook te helpen.
Logeer hier al jaren en daar door persoonlijk contact
op kunne bouwen met personeel en eigenaren.
Veilig gevoel opdat er de gehele nacht bewaking is .

Datum van verblijf: maart 2014
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 11 september 2013

Kom al voor de 21 e keer in Sosua en ga er meestal twee keer eten.
Altijd prima en aardige mensen, ga er over twee weken weer heen.
Ben nog nooit bij hun in het hotel geweest maar ziet er piekfijn uit.
Gr.Felix

Datum van verblijf: april 2013
Beoordeeld op 5 april 2013

Een kleinschalig hotel met restaurant waar je prima kunt verblijven.
Het hotel is uiterst prettig, maar niet luxe. De verzorging is prima geregeld.
De medewerkers zijn uiterst vriendelijk en hulpvaardig.
Het eten is netjes verzorgd en voor een nette prijs.
Gewoon een goed hotel voor iemand die niet op luxe uit is..

Datum van verblijf: maart 2013