Beoordeeld op 5 maart 2019

Een van de beste accommodaties op onze trip. Zeer complete kamer (direct naast spartelbadje), zeezicht (over de daken in de verte...), goed bed, koffie/thee, 2 flesjes water, kluisje, grote koelkast, dubbele wastafel, regendouche en (overbodig) bad. Buiten 2 stoelen en tafeltje en 2 ligbedden. Uitstekend en uitgebreid ontbijt op prachtig buitenterras (overdekt).
Vreemd: het badje is maar 2 bij 4 en dan ligt er ook nog altijd een automatische stofzuiger met slangentoestand in het water. Komt overal voor.... Maar je kunt er als zwemmer amper nog bij....Lastig in- en uitparkeren met de auto.

Kamertip: vraag om kamer met zoveel mogelijk vrij zeezicht, dus hoog !!
Datum van verblijf: februari 2019
aquamarine_gh, Owner van Aquamarine Guest House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2019

Dear Guests
Many thanks for the great review !
We value your feedback and are glad that you enjoyed your stay and received value for money.
Your compliments motivate us to give only our best.
Unfortunately there is only 1 way in which the swimming pool could stay sparkling clean - the cleaning machine should clean it every 12 hours.
We appreciate your kind support and look forward to seeing you again !
Best regards
Lientjie & team

Beoordeeld op 29 januari 2019

Dit Guest House is een echte aanrader.De kamers zijn mooi ingericht en het balkon met een geweldig mooi uitzicht op zee. Elke morgen een heerlijk uitgebreid ontbijt geserveerd door zeer vriendelijke medewerkers. De eigenaren hebben er ook alles aangedaan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ze attendeerde ons op tripjes in de buurt en zijn nog mee geweest op een boot tripje was Top.

Datum van verblijf: januari 2019
aquamarine_gh, Owner van Aquamarine Guest House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2019

Dear Mr Dirk
Thank you for the great review !
We value your positive feedback and are glad that you enjoyed your stay and the beautiful views. Your compliments motivate us to go the extra mile !
We appreciate your kind support and look forward to seeing you again in future.
Best wishes & kind regards
Pieter & Lientjie Swanepoel & team

Beoordeeld op 12 november 2018

Echt goede voorzieningen je had wel op jouw terras voor het zwembad 2 ligtbedden erbij maar dan gaan er wel andere gasten op liggen en heb je zelf geen plaats meer wel op een stoeltje dan nog en mensen gaan pas weg als de zon weg is dat was dus jammer rest helemaal top !!!!

Datum van verblijf: november 2018
aquamarine_gh, Owner van Aquamarine Guest House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2018

Dear Esther
Thank you for the review, we value your feedback and are glad that you enjoyed your stay.
We will add 2 extra sun loungers to the poolside, so that all our guests could enjoy the sunshine.
It is our motto to provide top notch accommodation at an affordable price.
We appreciate your support and look forward to seeing you again.
Kind regards

Beoordeeld op 3 februari 2017

Een prima hotel met goede voorzieningen, een prima kamer en een uitstekend ontbijt.
Het hotel lig een klein kwartiertje lopen van een uitstekend, goed betaalbaar restaurant Cafe Gannet. Het is eveneens een klein kwartiertje lopen naar de haven waar de schepen vertrekken voor walvisbezichtiging.

Datum van verblijf: november 2016
Lientjie S, Owner van Aquamarine Guest House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2017

Dear H & A
Thank you for the great review !
We are glad that you enjoyed your stay and received value for money.
Your compliments motivate us to give only our best !
Aquamarine offers the best of both - centrally located and beautiful sea views.
We appreciate your kind support and look forward to seeing you again.
Best regards

Beoordeeld op 31 augustus 2016 via mobiele applicatie

Mooie grote kamer met een grote badkamer. Geen airo wel een ventilator. Koelkast op de kamer. Restaurants redelijk dichtbij. Er is een shuttle service naar de restaurants maar je moet daar dan wel eten. 10 min lopen naar het strand.

Datum van verblijf: augustus 2016
Lientjie S, Owner van Aquamarine Guest House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2016

Dear Jeffrey
Thank you for taking the time to write a review !
We value your feedback and are glad that you enjoyed your stay.
Your support is much appreciated and we look forward to seeing you again !
Kind regards