Vandaag geopend: 10:00 - 17:45

vanaf 85,74 US$
vanaf 110,34 US$
vanaf 69,66 US$
Beoordeeld op 12 februari 2020

Wat een mooie plek! Manrique heeft een oude steengroeve omgetoverd tot een paradijs vol cactussen en vetplanten. Ontzettend mooi aangelegd, waardoor achter iedere bocht in het wandelpad weer een nieuwe verrassing wacht. Typisch zo’n plek waar ik zonder verwachtingen naar binnen stapte en bij het weggaan verzuchtte dat ik er niet meer weg wilde. Aanrader!

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 10 februari 2020

Dit moet je zeker bezoeken! Ongelooflijk mooie en gigantische cactussen in een heel mooie tuin. Werkelijk prachtig!

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 1 februari 2020 via mobiele applicatie

Super mooie cactus tuin erg leuk om te zien hoe ze eigenlijk horen te zijn, super mooi aangelegd schoon leuke plaats om naar toe te gaan

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

Heel erg mooi. Niet te beschrijven. Must see als je op Lanzarote bent. Lastig te fotograferen door lichtinval. Tip: neem combikaart

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 1 december 2019

Wij kwamen eind van de middag bij de tuin.
Het was niet druk en de lichtinval was prachtig.
Er is een grote variatie aan cactussen en vetlantjes.
Er is een café/bar waar je ook kleine hapjes kan krijgen en er is een kein souvenir winketje.
Ik vond het de moeite waard

Datum van activiteit: november 2019