15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel op een goede lokatie. Onze kamer was ruim maar niet erg up to date. Schoonmaak kon beter, alles nogal stoffig. Groot nadeel is dat het hotel wordt gedomineerd door groepen. Individuele reizigers vallen herdoor buiten de boot. Verder erg weinig zichtbaar personeel. Bar is zelfbediening en als daar een groep is, kom je er niet bij. Eten in de naastgelegen " Old Inn" was goed. Reserveren wel nodig.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
30 juni 2016 beoordeeld

Het hotel opzich is wel in engels stijl, maar je kunt wel zien dat er lang niet veel aan onderhoud gedaan is. Dit is verder gelukkig niet van in vloed op de bedden en matrassen. het personeel was vriendelijk. het ontbijt een echt Engels ontbijt met witte bonen, spek,en genoeg eieren in alle soorten.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
16 juni 2015 beoordeeld

We maken de reis William Wallace van Buro Scanbrit. Zij selecteren de hotels en elke keer is het een verrassing waar we ons neerstrijken.
Oogt aan de buitenkant een beetje als vergane glorie. Hartelijk welkom door de receptionist/beheerder/eigenaar. Brengt ons zelf naar de kamer en sjouwt de koffer naar boven. Legt uit waar de nooduitgangen zijn en het gebruik van de drankjes in de lounge. Kleine kamer met groot bed en mooi uitzicht op de haven. Is even passen en meten waar we de koffer moeten neerzetten. Voldoende kastruimte. Grote badkamer met te openen raam. Geen automatische afzuiging. Fijne ruime douche. Ontbijt is in buffetvorm. Alleen koffie en thee wordt aan je (op kamernummers) tafel geserveerd. Serverend en keukenpersoneel heeft uniform aan van naast gelegen restaurant/hotel The Old Inn waar je overigens heel goed kan dineren met de 10% korting voucher die we kregen bij de incheck. Wel laten reserveren. Komen nl. veel groepen. Zoals in bijna hotel passen de gordijnen niet helemaal. Ik weet niet wat dat is. Hoort er zeker bij? Internet op de kamer.

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
20 mei 2015 beoordeeld

Waarschijnlijk ooit een mooi hotel geweest op een leuke locatie. Helaas nu een oud, muf gebouw. De kamer die wij hadden was klein en rook niet fris. Het bed was slecht (met dekens). Het ontbijt wordt elders gemaakt en warm gehouden in de ontbijtzaal. Erg slecht. Er is een grote gemeenschappelijk zitkamer met een zelf-bedieningsbar. Hier is de wifi goed. Het personeel is vriendelijk en doet haar best. Alles bij elkaar geen aanrader.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
29 juni 2013 beoordeeld

Mooie ruime kamer goed ontbijt. Vriendelijk personeel die leuke tips hadden perfect.
Advies diner met 10% korting in Old Inn te gaan eten.
Een restaurant met gebakken lucht en matig eten met gehaast personeel en erg onvriendelijk.
In het plaatsje zelf leuke restaurants met vriendelijke mensen.

Kamertip: Wij hadden een lodge, dit was perfect.
  • Verbleef: juni 2013, reisde met een partner