Gratis annuleren tot 29/05/22
ibis Styles
Gratis annuleren tot 28/05/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Booking.comUS$ 73
PricelineUS$ 73
Hotels.comUS$ 73
Beoordeeld op 26 augustus 2021

Heel fijn hotel voor onze tussenstop richting het zuiden. Prima kamers, fijn restaurant, goed ontbijt en vriendelijk personeel. Het enige minpuntje: de parkeerplaatsen in de parkeergarage zijn nogal smal.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 21 augustus 2021

Tijdens de nacht werd ons huisdier heel ziek. In de vroege ochtend heeft de receptioniste rondgebeld om een dierenarts van wacht te vinden, want helaas niet gelukt is. Wel kon ze ons een dierenarts in de buurt aanbevelen waar we 's morgens om 10 uur terecht konden.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 2 maart 2021

Onze kamer is na de renovatie nog veel mooier en comfortabeler geworden dan hij al was.
Tesamen met het gastvrije onthaal en uitstekende diner en ontbijt maakte dit dat ons verblijf een top ervaring was. Wij blijven hier terugkomen.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Leandro Prior, Director General van Ibis Styles Hotel Ronda Figueres, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2021

Good afternoon

Thank you very much for your comments. We hope to welcome you again soon

Best regards

Leandro

Beoordeeld op 4 januari 2021

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
IBIS STYLES RONDA, Director General van Ibis Styles Hotel Ronda Figueres, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2021

Beoordeeld op 14 december 2020

Kamer voldeed aan verwachtingen, badkamer is krap maar alles aanwezig.
Geluidsisolatie zou beter kunnen, we konden telefoongesprek van klant onder ons volgen
Restaurant zeer goed, covid-maatregelen werden goed opgevolgd.
Avondmaal en ontbijt lekker en voldoende.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
IBIS STYLES RONDA, Director General van Ibis Styles Hotel Ronda Figueres, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2020

Goedemorgen

We stellen uw opmerkingen zeer op prijs. Dankzij hen kunnen we elke dag verbeteren.
We heten u van harte welkom in ons hotel

een hartelijke groet

Leandro