Gratis annuleren tot 29/05/22
ibis Styles
Gratis annuleren tot 28/05/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Booking.comUS$ 73
PricelineUS$ 73
Hotels.comUS$ 73
Beoordeeld op 17 november 2020

Prima gelegen uitstekend hotel. Niet ver van de snelweg vandaan. Zeer vriendelijk personeel, fijne kamer met goede bedden, prima parkeerkelder (extra betalen), fijn restaurant. Het ontbijt was erg goed. Een volgende zeker voor ons een tussenstop.

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 1 oktober 2020

Dit is precies wat je zoekt op doorreis. Betaalbaar met een prima kwaliteit van kamer, goede bedden, prima badkamer (mag een handoekje bij) bediening, parkeergelegenheid en ontbijt. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de eetgelegenheid dus dat kunnen we niet beoordelen

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 7 juni 2020

Niettegenstaande sommige kamers worden heropgefrist en de restricties inzake Covid 19, was het voor ons een heel aangename ervaring, ruime kamer met ruim buitenterras, veilige badkamer.Het restaurant serveerde ons een degelijk, verzorgd en lekker avondmaal.
Kortom een plaats om zeker terug t keren ! Bepaalde voorzieningen konden omwille van de Covid 19 niet beoordeeld worden.

Datum van verblijf: mei 2020
Beoordeeld op 1 maart 2020

We kwamen vol verwa hting voor de tweede keer. De badkamer was verbouwd, totaal verkeerd ontwerp. Zodra je de kraan opendeed, spatte het water IN de stopcontacten die knal naast de ronde wasbak schaal zaten. Alles meteen kletsnat, de muur, de glazen plaat eronder. Wie heeft het bedacht!
Verder was de douchewand veel te kort en de douche hing niet aan de muur maar vlak bij het einde van de douchewand, alles opnieuw kleddernat. Verder konden we niet ventileren. Je moest dan de hele balkondeur s nachts openzetten en die had nergens een stop, dus waaide geheel open. Vorig jaar konden we gratis in de garage parkeren met onze dure E-bikes en nu moesten we 10,00 euro betalen!!!
Nee, geen verbetering en helaas voor ons het laatste bezoek.

Kamertip: Geen idee, lees bovenstaande
Datum van verblijf: februari 2020
DIRECTOR17600, Director de Recepción van Ibis Styles Hotel Ronda Figueres, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2020

Good Morning

We are sorry that you didn't enjoy your last staying in our hotel. You need to know that if you don't like your room we can change it. We always want our guest to be confortable

According to the parking. The price of the garage has been 10€ since 5 years ago. It is free of charge when guest make reservations trough our website

Best regards

Beoordeeld op 12 januari 2020

Mooi en modern hotel gelegen aan de buitenkant van Figueres in het noordoosten van Spanje. Het hotel beschikt over een eigen parkeergelegenheid die afgesloten is voor niet-gasten. Het ontbijt is gevarieerd en de koffie uitmuntend

Datum van verblijf: november 2019
DIRECTOR17600, Director de Recepción van Ibis Styles Hotel Ronda Figueres, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2020

Thank you very much for your opinion, they help us to improve and also give us encouragement to continue doing it