Gratis annuleren tot 01/07/22
PricelineUS$ 132
TravelocityUS$ 93
Agoda.comUS$ 88
Beoordeeld op 19 juli 2018

Één nachtje blijven slapen op doorreis, maar wat een verademing. De rust, het uitzicht op de landerijen aan de achterzijde: complete rust. Het hotel is niet te groot en heeft nog charme, zowel van buiten als in de kamer. Alle voorzieningen zijn er, waaronder een bubbelbad! Dichtbij Figueres om een bezoek aan het Dali Museum te realiseren, zonder midden in het centrum te moeten zijn. Aanrader.

Datum van verblijf: juli 2018
AlbertSubiros, Director de Relaciones Públicas van Hotel Empordà, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2018

Dear Sir/Madam,
Thank you very much for your review. We really appreciate your comments and we will share with all our team, management and owners.
PR Manager

Beoordeeld op 17 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij hadden hier een 3 persoons kamer geboekt en hebben een 2 persoons gekregen waar nog snel 1 bed is bijgezet. Sanitair was netjes en ruim. Ontbijt buffet was goed maar niet spectaculair. Leuk terras om te ontbijten. Vriendelijkheid personeel was ver te zoeken. Gevraagde prijs was niet in verhouding met het aangebodene.

Datum van verblijf: augustus 2017
AlbertSubiros, Public Relations Manager van Hotel Empordà, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2017

Dear Sir/Madam,
Thank you very much for your review. We really appreciate your comments and we will share with all our team.
We are going to take action to improve our Hotel and service.

Beoordeeld op 17 mei 2017 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel. Slechts een nacht verbleven met hondje. Ondanks onze hond niet in het restaurant mocht had het personeel een oplossing voor ons gezocht om te dineren met hond. Excellente keuken en uiterst vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: mei 2017
AlbertSubiros, Public Relations Manager van Hotel Empordà, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2017

Beoordeeld op 18 april 2017

Ruime parking (gratis) aan het hotel dat een oude glorie is (4 *). De kamer en de badkamers (we hadden een badkamer met douche/wc en een met bad/wc) zijn helemaal vernieuwd. Een enorm terras maakt het extra gezellig. Naast de eigenlijke slaapkamer een kamer met bureau en een zithoek met groot tv scherm. Ontbijt was prima, service perfect.

Kamertip: Wij hadden een hoeksuite met ruim terras aan twee zijden. Kamer 105.
Datum van verblijf: april 2017
AlbertSubiros, Guest Relations Manager van Hotel Empordà, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2017

Beoordeeld op 11 april 2017

Nette kamer en schoon, prettig personeel, goed gevarieerd ontbijt en een
verrassend goede keuken. De tarbot ( rodaballo ) werd aan tafel professioneel gefileerd en smaakte verrukkelijk met een variatie van verse groenten.

Kamertip: Denk alle kamers goed en rustig gelegen.
Datum van verblijf: maart 2017
AlbertSubiros, Public Relations Manager van Hotel Empordà, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2017

Public Relations