Gratis annuleren tot 19/08/22
Expedia.comUS$ 136
Orbitz.com
Travelocity
Beoordeeld op 17 mei 2017 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel. Slechts een nacht verbleven met hondje. Ondanks onze hond niet in het restaurant mocht had het personeel een oplossing voor ons gezocht om te dineren met hond. Excellente keuken en uiterst vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: mei 2017
AlbertSubiros, Public Relations Manager van Hotel Empordà, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2017

Dear Sir/Madam,
Thank you very much for your review. We really appreciate your comments and we will share with all our team.

Beoordeeld op 18 april 2017

Ruime parking (gratis) aan het hotel dat een oude glorie is (4 *). De kamer en de badkamers (we hadden een badkamer met douche/wc en een met bad/wc) zijn helemaal vernieuwd. Een enorm terras maakt het extra gezellig. Naast de eigenlijke slaapkamer een kamer met bureau en een zithoek met groot tv scherm. Ontbijt was prima, service perfect.

Kamertip: Wij hadden een hoeksuite met ruim terras aan twee zijden. Kamer 105.
Datum van verblijf: april 2017
AlbertSubiros, Guest Relations Manager van Hotel Empordà, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2017

Beoordeeld op 11 april 2017

Nette kamer en schoon, prettig personeel, goed gevarieerd ontbijt en een
verrassend goede keuken. De tarbot ( rodaballo ) werd aan tafel professioneel gefileerd en smaakte verrukkelijk met een variatie van verse groenten.

Kamertip: Denk alle kamers goed en rustig gelegen.
Datum van verblijf: maart 2017
AlbertSubiros, Public Relations Manager van Hotel Empordà, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2017

Public Relations

Beoordeeld op 20 maart 2016

De kamers zijn niet speciaal, mss zelfs niet echt proper. Het onthaal en de bediening daar en tegen verdienen eigenlijk een 5*! Het restaurant is echt gastronomisch! Het was een echte verrassing voor ons!

Kamertip: Neem zeker het kaasbuffet als dessert!
Datum van verblijf: september 2015
elmotelrestaurant, General Manager van Hotel Empordà, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2016

Dear Willem,

Beoordeeld op 4 juli 2015

De glanzende vloeren en de koelte in de lobby waren zo uitnodigend terwijl het buiten 40° was. Ik voelde me hier onmiddellijk thuis . De hotelkamer is goed uitgerust, de kamer erg net. We genoten van een zalig ontbijt in de schaduw. Het personeel van het restaurant straalt een zekere klasse uit. Ik zou terugkomen als de gelegenheid zich aandient.

Kamertip: Vraag de achterkant, schaduw
Datum van verblijf: juli 2015