Gratis annuleren tot 30/06/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Gratis annuleren tot 30/06/22
Expedia.comUS$ 91
TraveluroUS$ 103
ZenHotels.com
Beoordeeld op 6 januari 2020 via mobiele applicatie

Super goed hotel. Al voor de 6de keer geweest voor doorreis naar zuiden en elke keer heel vriendelijk personeel.
Hotel is heel centraal gelegen in heel gezellig centrum met veel winkels. Restaurants.
En toch heel rustig om te slapen
Echte aanrader. Ook het restaurant.

Datum van verblijf: november 2019
hotelduran, Director de Recepción van Hotel Duran, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2020

We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan en werken naar tevredenheid samen! Hartelijk dank voor uw review en commentaar die we aan het hele team doorgeven.

Beoordeeld op 7 mei 2019 via mobiele applicatie

We kwamen savonds laat aan en waren op doorreis naar het zuiden.
Dit hotel gekozen als tussenstop.
De privé parkeergarage was vol, dus even moeten zoeken naar een openbare plek.
Het personeel was niet erg vriendelijk maar de accomodatie was fijn voor een nachtje.
Ontbijt was in orde, niet veel keuze maar de broodjes smaakten goed.

Datum van verblijf: april 2019
hotelduran, Director de Recepción van Hotel Duran, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2019

Het spijt ons dat u zich niet gastvrij hebt gevoeld en daarom danken wij u voor uw ambuleuze woorden. Twijfel niet dat we je graag bij een andere gelegenheid willen begroeten.

Beoordeeld op 25 december 2017 via mobiele applicatie

... en op loopafstand van Theatro-Museo Dalí. Decoratie met talrijke spiegels, tapijten en schilderijen. Ruime en comfortabele kamers.

Parkeren voor €15,- per dag in de privé garage/kelder, begin van de straat.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 15 juli 2017 via mobiele applicatie

Hotel ligt bijzonder centraal en vlakbij het museum van Dali. Nette kamers en prima ontbijtbuffet.
Er zijn verschillende restaurantjes in de buurt en het hotel heeft ook een goed restaurant.
Vriendelijk personeel

Datum van verblijf: juli 2017
hotelduran, Director de Relaciones Públicas van Hotel Duran, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2017

Beste Nathalie O,

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om ons te beoordelen en een prachtige recensie te verlaten. Ik ben meer dan blij om te leren dat u van uw verblijf genoten heeft en dat onze sfeer en personeel uw verblijf nog aangenamer maken. Bedankt voor alle leuke reacties over het personeel.

Ik hoop u snel weer te zien.

Vriendelijke groeten.

Beoordeeld op 17 mei 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel in het centrum , goede prijs kwaliteit. Mooie authentieke stijl beneden. Kamer modern en van alle benodigdheden voorzien. Parkeren kan voor 15 euro in eigen garage op25 meter.
Totaal prijs afgesproken voor slapen, diner( 3 gangen) , ontbijt en parkeren €133. Museum Salvador Dali op loopafstand.

Datum van verblijf: mei 2017
hotelduran, Director de Recepción van Hotel Duran, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2017

Dear Tanja V,

Thank you for taking the time to leave your thoughts of our hotel. I am more than delighted to find that you have enjoyed your stay and thank you for all the wonderful comments.
Looking forward to welcoming you to our hotel once again.

Kind regards,