Gratis annuleren tot 27/05/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Gratis annuleren tot 27/05/22
TravelocityUS$ 76
getaroom.comUS$ 86
Beoordeeld op 25 december 2017 via mobiele applicatie

... en op loopafstand van Theatro-Museo Dalí. Decoratie met talrijke spiegels, tapijten en schilderijen. Ruime en comfortabele kamers.

Parkeren voor €15,- per dag in de privé garage/kelder, begin van de straat.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 15 juli 2017 via mobiele applicatie

Hotel ligt bijzonder centraal en vlakbij het museum van Dali. Nette kamers en prima ontbijtbuffet.
Er zijn verschillende restaurantjes in de buurt en het hotel heeft ook een goed restaurant.
Vriendelijk personeel

Datum van verblijf: juli 2017
hotelduran, Director de Relaciones Públicas van Hotel Duran, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2017

Beste Nathalie O,

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om ons te beoordelen en een prachtige recensie te verlaten. Ik ben meer dan blij om te leren dat u van uw verblijf genoten heeft en dat onze sfeer en personeel uw verblijf nog aangenamer maken. Bedankt voor alle leuke reacties over het personeel.

Ik hoop u snel weer te zien.

Vriendelijke groeten.

Beoordeeld op 17 mei 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel in het centrum , goede prijs kwaliteit. Mooie authentieke stijl beneden. Kamer modern en van alle benodigdheden voorzien. Parkeren kan voor 15 euro in eigen garage op25 meter.
Totaal prijs afgesproken voor slapen, diner( 3 gangen) , ontbijt en parkeren €133. Museum Salvador Dali op loopafstand.

Datum van verblijf: mei 2017
hotelduran, Director de Recepción van Hotel Duran, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2017

Dear Tanja V,

Thank you for taking the time to leave your thoughts of our hotel. I am more than delighted to find that you have enjoyed your stay and thank you for all the wonderful comments.
Looking forward to welcoming you to our hotel once again.

Kind regards,

Beoordeeld op 28 juni 2016 via mobiele applicatie

Goed hotel comfortabel en bij het centrum
Het restaurant laat steken vallen de bediening is plichtmatig en zonder wijnkennis. De keuken is niet bijzonder niet om nog eens te gaan dineren.
Er wordt bevoorraad uit de diepvries en nog eens slecht bereid

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 17 mei 2016

Dit hotel ligt vlakbij de ramblas van figueres, en zo dus ook helemaal in het centrum van dit mooie stadje. Goede, vriendelijke ontvangst, ruime, propere kamer, gigantische badkamer, en een lekker bed!

Datum van verblijf: mei 2016