Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
Expedia.comUS$ 84
Priceline
Agoda.comUS$ 86
Beoordeeld op 17 mei 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel in het centrum , goede prijs kwaliteit. Mooie authentieke stijl beneden. Kamer modern en van alle benodigdheden voorzien. Parkeren kan voor 15 euro in eigen garage op25 meter.
Totaal prijs afgesproken voor slapen, diner( 3 gangen) , ontbijt en parkeren €133. Museum Salvador Dali op loopafstand.

Datum van verblijf: mei 2017
hotelduran, Director de Recepción van Hotel Duran, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2017

Dear Tanja V,

Thank you for taking the time to leave your thoughts of our hotel. I am more than delighted to find that you have enjoyed your stay and thank you for all the wonderful comments.
Looking forward to welcoming you to our hotel once again.

Kind regards,

Beoordeeld op 28 juni 2016 via mobiele applicatie

Goed hotel comfortabel en bij het centrum
Het restaurant laat steken vallen de bediening is plichtmatig en zonder wijnkennis. De keuken is niet bijzonder niet om nog eens te gaan dineren.
Er wordt bevoorraad uit de diepvries en nog eens slecht bereid

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 17 mei 2016

Dit hotel ligt vlakbij de ramblas van figueres, en zo dus ook helemaal in het centrum van dit mooie stadje. Goede, vriendelijke ontvangst, ruime, propere kamer, gigantische badkamer, en een lekker bed!

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 22 maart 2016

Wij zijn zeer tevreden met ons gemaakte keuze voor dit hotel. Ruime schone kamer, vriendelijk personeel en op loopafstand van Dali museum, wat wil je nog meer.Tegen een extra betaling is er ook een plek in de parkeergarage te verkrijgen. Het restaurant hebben wij niet geprobeerd aangezien wij maar niet kunnen wennen aan het late tijdstip dat de Spanjaarden gaan eten. Kwart voor negen gaat het restaurant pas open.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 7 juli 2013

goede ligging, centraal vlakbij teater Salvador Dali. eten viel wat tegen, hadden we meer van verwacht. kamer schoon, rustig. sfeer prima. Goede parkeer gelegenheid vlakbij de ramblas, leuke terrasjes

Datum van verblijf: juni 2013