Gratis annuleren tot 28/05/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Gratis annuleren tot 27/05/22
Destinia.com
Gratis annuleren tot 23/05/22
Hotels.comUS$ 71
TravelocityUS$ 71
getaroom.comUS$ 82
Beoordeeld op 19 september 2019 via mobiele applicatie

We werden zeer vriendelijk ontvangen.
Mooi hotel, volgens ons was het net gerenoveerd.
Wij zaten op de derde verdieping, dat zag er netjes uit, maar op andere verdiepingen waren ze bezig. Maar daar had je overigens geen last van.
De kamer zelf was heel netjes en merkte dat het nieuw was. Badkamer ook heel mooi en schoon.
Het ontbijt was heel uitgebreid.
De prijs kwaliteit verhouding was dan ook heel goed, we betaalde maar €53 het ontbijt kwam er nog bij €11.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 30 juni 2019

Het hotel is in alle opzichten aan te bevelen.Het heeft een eigen parkeergarage, ligt op 5 minuten loopafstand van het centrum en voor doorreis naar Frankrijk of Spanje gunstig gelegen.
Het avondeten en het ontbijt waren bijzonder goed en beslist niet diuur.
De kamer was goed en het personeel vriendelijk.
Het was een positieve verrassing en Figueres een mooie stad.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 7 november 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel. We moesten in de buurt zijn voor een bruiloft. Mooie kamer op een prima locatie. Het hotel heeft meerdere kleine eigen parkeerplaatsen (2x buiten en 1x in een garage). Erg handig want de straten staan zeker in het weekend helemaal vol.
Schone kamers, vriendelijk personeel, sfeervolle inrichting en dichtbij het centrum waar genoeg eettentjes zijn voor zowel ontbijt als diner en natuurlijk het dali museum.

Datum van verblijf: november 2017
686olga, Director de Recepción van Hotel Pirineos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2017

Thank you very much for your comment!
We are pleased that you enjoyed your stay in our Hotel

Beoordeeld op 26 februari 2017

Bij aankomst op advies van een kennis direct de parkeergarage tegenover het hotel ingereden. Prima ontvangst en leuke kamer. Heet water voor thee halen bij de receptie was geen enkel probleem. Goede service. 's Morgens een prima ontbijt.

Datum van verblijf: februari 2017
686olga, Director de Recepción van Hotel Pirineos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2017

Muchas gracias por su comentario, estamos muy contentos que su estancia fuera de su agrado, esperamos poder volver a atenderles en alguna otra ocasión.

Un saludo
HOTEL PIRINEOS

Beoordeeld op 25 oktober 2016

Vriendelijke ontvangst , ruime en nette kamer verzorgde badkamer met alles erop en eraan ,zeer verzorgd en lekker avondeten , ontbijt heel variërend en meer als voldoende , zelfs voor wie glutenvrij hoeft te eten . Vlakbij het museum van Dali op wandelafstand , parkeer gelegenheid binnen of buiten maar met bewaking .
Dichtbij het gezellige centrum en op enkele km van de grens met Frankrijk . Aanrader voor wie op doorreis is .

Kamertip: Alles is er mogelijk , super vriendelijke mijnheer aan het onthaal
Datum van verblijf: oktober 2016