“Super een aanrader”

Geclassificeerd als nr. 61 van 664 Restaurants in Adeje
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze avond hier op aanraden van andere Belgen langsgeweest en we kregen waar voor ons geld. Wat een stukken lekker vlees! Super vriendelijke bediening, een echte aanrader voor de vleeseter.

Datum van bezoek: augustus 2020

11 februari 2020 beoordeeld

Wij zijn er twee keer geweest en elke keer helemaal vol. Ook de lokale mensen eten hier. Uitstekende biefstuk, hele vriendelijke bediening, prima sfeer. Echt een feestje om hiet te komen eten.

Datum van bezoek: februari 2020
24 november 2018 beoordeeld

We proberen iedere week als we op Tenerife zijn daar een keer te eten. Buiten de hartelijke ontvangst! worden er direct verse warme broodjes (met komijn) en 3 soorten mojos geserveerd. Samen met die van El Cine (visrestaurant in de haven van Los Cristianos) zijn het wat ons betreft de lekkerste mojos.
Als je vlees neemt, perfecte kwaliteit. De Duitse slager aan de overkant, neemt van dezelfde leverancier af. (misschien ook een aanrader om daar vlees of beleg te halen, ze hebben ook rookworsten en leverworsten).
De porties zijn wat ons betreft (vleeseters) groot genoeg dat we meestal geen desert meer eten. (= geen plaats voor).
Sfeer = prima echt Spaans. Echt de moeite om er naar toe te gaan.
(De meeste taxichaufeurs weten het restaurant wel te vinden, anders bus 417 of 460 vanaf Costa Adeje).
Ze spreken er prima Engels (en misschien nog wat andere talen).

Datum van bezoek: mei 2018
28 december 2016 beoordeeld

Ben hier vaste klant, als ik bij de "Duitse" beenhouwer kom, rechtover het restaurant kom ik hier steevast een aperitiefje drinken.

Het is voor mij het netste restaurant, qua onderhoud en niet het minste de opgediende maaltijden.

Chef eigenaar José is de perfektie aan de haard terwijl Carlo en collegas de zaal voor hun rekening nemen.

Eerste klasse vlees en naar de perfektie gegaard. de moeite waard om te gaan, natuurlijk; geen zeezicht, maar je kan niet van alles het beste hebben.

Datum van bezoek: december 2016
11 oktober 2015 beoordeeld

Een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Gezellig en goede service. Echt Spaans. Je komt er wel alle nationaliteiten tegen ook al ligt het niet direct op de route. Zorg dat je honger hebt.

Datum van bezoek: oktober 2015

In La Ganania geweest? Deel je ervaringen!